przedłużanie rzęs

1. Data: 2003-05-22 18:28:56

Temat: przedłużanie rzęs
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

dziwczyny!!!!!!!!! nie róbcie tego u kosmetyczek, kupcie sobie kepki rzes w
sklepach kosmetycznych razem z klejem i sobie przyklejcie, na początku bedzie
to trudne ale potem nabierzecie wprawy kosztują 15zł a nie 3 zł za kempkę i
macie tego fuuuulll, ale fakt po miesiącu noszenia rzes, zdejmowania i
nakladania nowych rzesy są w stanie oplakanym.
bea

1. Data: 2003-05-22 18:51:01

Temat: Re: przedłużanie rzęs
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> to trudne ale potem nabierzecie wprawy kosztują 15zł a nie 3 zł za kempkę i

hm, jak na kosmetyczke in spe, masz dosc osobliwe poglady. na szczescie
jeszcze sa takie wariatki jak ja, ktore wola dac komus zarobic, niz
samej uzerac sie z czynnoscia, ktorej sie nie umie i nie chce nauczyc.

> ale fakt po miesiącu noszenia rzes, zdejmowania i
> nakladania nowych rzesy są w stanie oplakanym.

jak to, po miesiacu? wydawalo mi sie, ze rzesy (kepki) przykleja sie na
jakies wieksze wyjscie, a nie nosi na codzien?

xx.

1. Data: 2003-05-22 19:25:32

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> jak to, po miesiacu? wydawalo mi sie, ze rzesy (kepki) przykleja sie na
> jakies wieksze wyjscie, a nie nosi na codzien?

Ale tu chodziło o takie trwalsze... na kilkanaście dni. Może klej jakiś
specjalny...? Bo ja przyklejam kępki na profesjonalnym kleju i ściągam je
tego samego dnia przy zmywaniu makijażu:-)
A dlaczego właściwie nie na co dzień? Kępki nie wyglądają sztucznie. Czasem
wytuszowane mocno rzęsy wyglądają bardziej wieczorowo:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-05-22 20:03:49

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:

> Ale tu chodziło o takie trwalsze... na kilkanaście dni. Może klej jakiś
> specjalny...? Bo ja przyklejam kępki na profesjonalnym kleju i ściągam je
> tego samego dnia przy zmywaniu makijażu:-)

podobnie ja. przy zakladaniu w salonie dowiedzialam sie, ze z tydzien to
wytrzymaja, jak nie bede szarpac, ale zmylam je po wystapieniu, bo mi
sie nie podobaly bez reszty makijazu.

> A dlaczego właściwie nie na co dzień? Kępki nie wyglądają sztucznie. Czasem
> wytuszowane mocno rzęsy wyglądają bardziej wieczorowo:-)

no, rzecz gustu. i zalezy od ogolnego wygladu osoby.

xx.

pigułka - harmonet
krem odchudzający uda i powiekszajcy biust
Kosmetyczki z maybelline
golenie w miejscach intymnych
pigułki