przedszkole-pomoc nauczycielki

1. Data: 2004-07-16 02:10:03

Temat: przedszkole-pomoc nauczycielki
Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze,
czy ktoś mógłby napisac, jakie kwalifikacje powinna mieć osoba zatrudniana
na w/w stanowisko i na czym polega mniej wiecej zakres jej obowiązków? Wg
jakich stawek jest wynagradzana?
Dziekuję

2. Data: 2004-07-19 07:26:23

Temat: Re: przedszkole-pomoc nauczycielki
Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Jul 2004 04:10:03 +0200, na pl.soc.edukacja, Małgosia napisał(a):

> jakie kwalifikacje powinna mieć osoba zatrudniana
> na w/w stanowisko

W "zaprzyjaźnionym" przedszkolu pomocą jest pani z wykształceniem średnim,
bez przygotowania pedagogicznego.

> i na czym polega mniej wiecej zakres jej obowiązków?

Ubiera, rozbiera dzieci, pomaga im w toalecie, jedzeniu, wyciera nosy ;)
Pomaga nauczycielce ujarzmić ten żywioł, gdy nadchodzi czas zajęć. ITP.
Pomaga nauczycielce w przygotowaniu pomocy do zajęć, np. wycina, przykleja
itd, jeśli dzieje się to podczas godzin pracy, w "wolnej" chwili, np. kiedy
dzieciaki śpią.

Wg
> jakich stawek jest wynagradzana?

Nie wiem dokładnie, ale nie wg stawek nauczycielskich. Raczej wg stawek dla
personelu obsługi (pracownicy fizyczni).

--
Eva Sheers

praca na pół etatu - jak to jest?
geodezja na UW?
NAUCZYCIELE ZAJMUJACY SIE UCZNIAMI ZDOLNYMI
szybkie i skuteczne uczenie sie, wszystko o procesie uczenia
awans daty