przedziwna zmienność borderline

1. Data: 2004-03-19 08:23:40

Temat: przedziwna zmienność borderline
Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Pisałem to trochę, dziękuje za odpowiedzi, mam jeszcze jedną sprawę - być może
ktoś się zna. Proszę nie robić sobie żartów, poniższy problem jest dla mnie
naprawdę poważny. Z góry dziękuję.

Ludzie zwracają mi uwagę, że jestem bardzo zmienny i rzeczywiście mam poczycie
trudności z decydowaniem się. Ale sprawa jest głębsza. Książki nt. osobowości
borderline podkreślają tą cechę. Co więcej osoba borderline postrzega świat w
dość niezwykły sposób, np. to jej wydaje się, że zmienia się ludzie, albo np.
własna twarz. Zaobserwowałem to tajemnicze zjawisko u siebie. Np. mam koleżankę
z którą dość często rozmawiam przez telefon i czasem się widzę. Za każdym razem
mam dzwine poczucie, że rozmawiam z kimś innym, jej głos jest jakby zupełnie
głosem kogoś innego (a przecież dzwonię na ten sam numer i proszę tą samą
osobę, która mnie poznaje). Podobni wygląd: Ona jakby inaczej wygląda kiedy
jestem u niej w domu, nie mogłem jej poznać gdy była u mnie w domu (chociaż mi
mówiła, że to Ona i mnie rozpoznała), inaczej gdy się spotkaliśmy w innych
miejscach. Natomiast ona mówi mi, że to ja jestem strasznie zmienny. Podobnie
inni.
CZY KTOŚ ROZUMIE TO PRZEDZIWNE ZJAWISKO. SKĄD TO SIĘ BIERZE. JAK SIĘ Z TYM
UPORAĆ?

Wielkie dzięki.

Janek

1. Data: 2004-03-21 10:42:16

Temat: Re: przedziwna zmienność borderline
Od: "MT" <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

Wybacz Janku moja ciekawosc.
Czy zjawisko, o ktorym piszesz, doswiadczasz tylko wobec konkretnych osob,
czy wszystkich ludzi? Czy sa to zmiany subtelne (np. dodatkowy pieprzyk,
inna karnacja itp.), czy diametralne (np. zupelnie inna postawa, figura,
rysy itp.)? I wreszcie, jesli zjawisko dotyczy konkretnych osob, czy
potrafisz znalezc wspolny element laczy je z Toba (np. zazylosc emocjonalna,
sprawy zawodowe itp.)?

-MT-

..::trocu[at]poczta.neostrada.pl::..

femme fatale