przedżołądki...

1. Data: 2002-10-08 12:13:29

Temat: przedżołądki...
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

...czyli po naszemu flaki. Kupilam i zamierzam przyrzadzic. Na razie sa w
formie platow, czekaja az przebrne przez archiwum. Uwielbiam geste,
aromatyczne flaczki, ale do tej pory nie przygotowywalam ich od podstaw. No
to trzymajcie kciuki. Do jutra chyba z nimi powinnam sie wyrobic?;)

Marta

1. Data: 2002-10-08 13:45:34

Temat: Re: przedżołądki...
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
No
> to trzymajcie kciuki. Do jutra chyba z nimi powinnam sie wyrobic?;)

Hej!
Płaty oczyszczone czy nie, takie prosto od krowy? Bo jak nieczyste, to
faktycznie trochę roboty jest, ale nie do jutra.. A jeśli płaty w czystych
płatach, to jeszcze dziś na kolacyjkę...
mniam-m-m-mmajerranecz-cz-czek-kkkk... I pywo...

Namaste!

EuGeniusz Dębski

1. Data: 2002-10-08 14:28:38

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> napisał w
wiadomości news:anunb7$an8$1@absinth.dialog.net.pl...

> [...]
> płatach, to jeszcze dziś na kolacyjkę...
> mniam-m-m-mmajerranecz-cz-czek-kkkk... I pywo...

No wygladaja raczej na czyste - ale czy sa oczyszczone to nie wiem. Wymylam
je dokladnie, z braku odpowiedniej szczoteczki oczyscilam nozem. Gotuja sie
teraz po raz 3. I chyba beda na jutro, bo rosolu to juz dzis nie zdaze
zrobic. Tylko czemu one tak...hmmm.... mocno pachna?;) Moj ciazowy wech
ledwo to znosi :)

Marta

1. Data: 2002-10-08 17:07:43

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz po raz 3. I chyba beda na jutro, bo rosolu to juz dzis nie zdaze
> zrobic. Tylko czemu one tak...hmmm.... mocno pachna?;) Moj ciazowy wech

Hej!
Gdyby nie były oczyszczone to byś zobaczyła sama. To widać.
Zapach, cóż... Jest. MOżesz trochę majerankiem zagłuszyć, i tak go będziesz
dodawała, więc szczypta zepsuje smaku.
Jeszcze tylko krojenie, tak? ROsołek z warzywkami, do ew. wyjęcia lub nie,
jak kto woli. Ja wolę z niemi. Zaprawka mączna.
No i pywo. Nie zapomnij - bułeczka i pywko...

Namaste!

EuGeniusz Dębski www.debski.art.pl

Periodyk sieciowy: www.srebrnyglob.pl

1. Data: 2002-10-08 17:46:04

Od: "Jerzy Kobylecki" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> napisał w wiadomości
> Wymylam
> sie

Witam
Ja po pierwszym zagotowaniu samych flaków ,wywar wylewam, nowa woda ze
źródła, no a później jak zwykle, majeranek itp
A Sebastian pywo ! błąd żyto !!!
Tymczasem pozdrawiam
Jerzy Kobylecki
j...@c...pl