przepis na pyszna zupke rybna

1. Data: 2005-10-13 10:31:55

Temat: przepis na pyszna zupke rybna
Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Poprosze jak w temacie :)
Najmilej jesli bedzie to przepis wlasny, sprawdzony, prosty.

Patka

2. Data: 2005-10-13 11:25:47

Temat: Re: przepis na pyszna zupke rybna
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" <e...@W...com> napisał w wiadomości
> Poprosze jak w temacie :)
> Najmilej jesli bedzie to przepis wlasny, sprawdzony, prosty.
>
> Patka

zagotowac bulion z warzyw na koniec włozyc rybe (filet) zabielic

zagotować drobe rybki/łby/skrzela/kręgosłupy a potem to przetrzec przez
sitko
i w tym wywarze zagotowac filet z ryby...

mozna nasypac kupe papryki to wyjdzie cos ala wegierska zupa rybna

a mozna zabielic i dodac łyche dobrego masła

Marek

3. Data: 2005-10-13 11:39:48

Od: Qq <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patka napisał(a):
> Poprosze jak w temacie :)
> Najmilej jesli bedzie to przepis wlasny, sprawdzony, prosty.
>
> Patka

NIe robiłem, ale zapisałem sobie do zrobienia czyjś przepis z tej listy.
NIestety, autora pominąłem, bo nie sądziłem, że będę to popyhcał dalej.
Może rozpozna siebie po "wtrętach" do przepisu i się upomni o hołd?

------------------------------------
Jak zrobić pyszną zupę z ryby?
Co potrzebujemy?
8 filetów z dorsza lub morszczuka bez panierki... (kostki są z dużym
prawdopodobieństwem bez ości, płaty zawsze je mają)
włoszczyzna
papryki kolorowe,
cebula,
przecier pomidorowy (najlepiej taki w kartonie),
przyprawy
Jak ja to robię?
Do około 2 litrów wrzącej wody wrzucam włoszczyznę (może być mrożona z
Hortexu taka pokrojona w słupki) i zaczynam gotować... hmm... z listkiem
laurowym i zielem angielskim... i solą (do smaku)...
Dwie cebulki, zieloną, czerwoną i żółtą paprykę kroję drobno i wrzucam na
gorący olej. Po zeszkleniu wrzucam do garnka z włoszczyzną... Dodaję
porozrywane na kawałki filety. Gotuję jeszcze z 5 minutek... Dodaję przecier
pomidorowy, i duuuuużo słodkiej papryki... Można dodać kilka listków
posiekanej bazylii... Przykrywam pokrywką i już zupka gotowa
Jak to podać?
hmm... z makaronem świderki, posypane zieloną pietruszką...
Przygotowanie zajmuje niecałe pół godziny :)))

Qq

4. Data: 2005-10-13 12:45:10

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" <e...@W...com> napisał w wiadomości
> Poprosze jak w temacie :)
> Najmilej jesli bedzie to przepis wlasny, sprawdzony, prosty.
>
> Patka

Bylo ..nawet nie tak dawno
Poszukaj w archiwum grupy

Kondziorek
p.s.

Nie wiem czy dobrze podaje .. jakby co prosze o poprawienie mnie ..

5. Data: 2005-10-14 09:28:18

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zagotować drobe rybki/łby/skrzela/kręgosłupy a potem to przetrzec przez
> sitko
> i w tym wywarze zagotowac filet z ryby...

skrzela??
ja to zawsze wyrzucam, bo niby powoduja gorzknienie zupy. ale może sie myle?

6. Data: 2005-10-14 12:54:55

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mlk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> skrzela??
> ja to zawsze wyrzucam, bo niby powoduja gorzknienie zupy. ale może sie
myle?

Ja nie wyrzucam i nic nie gorzknieje...:))

Marek

Pomidory
ile czasu ?
naleśniki ze szpinakiem i twarożkiem?