przeskakujacy staw w palcu... Pomocy !!

1. Data: 2006-07-29 16:09:46

Temat: przeskakujacy staw w palcu... Pomocy !!
Od: "_Dariusz MARUSINSKI" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od ponad miesiaca pracuje duzo fizycznie (w tym noszenie ciezkich przedmiotow)
i od jakichs 2 tygodni staw w moim malym palcu u prawej reki nie zgina sie tak
jak powinien. W pewnym momencie zamiast zginac sie plynnie, bez oporow jest
moment jakby oporu w stawie i wtedy nastepuje nagly przeskok w stawie.

Najgorzej jest rano - wtedy dochodzi takze bol. Gdy juz sie reka rozrusza to
dziwne zachownie sie stawy zmniejsza sie zdecydowanie lub ustepuje calkiem.

Co mi jest ? Co moge zrobic ? Co jesc, jakie tabletki brac... Czy to przejdzie ?
Czy lepieje rozruszac ten staw czy lepiej go unieruchomic ??

Nadmieniam ze nigdy nie mialem problemow ze stawami i wyniki badan krwi, moczu
robionych w maju mialem w normie.... i niestety mam chwilowo ograniczony dostep
do lekarza... Oczywiscie jak to moze byc powazna sprawa to zrobie wszystko zeby
do niego pojsc....

Pomozcie prosze!