przewlekłe bóle ścięgien palcow rąk - moze ktos pomoże ?

1. Data: 2005-05-23 15:41:04

Temat: przewlekłe bóle ścięgien palcow rąk - moze ktos pomoże ?
Od: "konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos z grupowych ekspertow pomoze ? :)

Jestem gitarzystą - jakies 2 miesiace temu zaczalem odczuwac po intensywnym
cwiczeniu na instrumencie bóle bóle ścięgien zginaczy palców reki lewej.
Odstawilem gitare na miesiąc, jest troche lepiej ale bóle powracają jak
wezme instrument do reki.
Jestem u skraju załamania - musze cwiczyc , gram prawie zawodowo i z tego
zyje, nie moge sobie pozwolić na połroczny urlop zwlaszcza teraz - w pelni
sezonu.
Smaruje dłoń już 1.5 miesiaca masciami takimi jak Dolobene Traumon,
Naproxen. Efekt raczej mierny.
Odwiedzilem swojego lekarza rodzinnego - ale niewiele pomogł, nie skierowal
mnie do specjalisty bo to mu wiadomo - odbiera chleb. Dał mi duomox i kazal
przestac grac na kilka miesiecy.

Moze ktos zna inne medoty leczenia ? Do jakiego specjalisty najlepiej się
udać ? (dolnoslaskie lub Wroclaw)

Zaznaczam ze bole nie sa intensywne , po prostu czuję scięgna tak jak nie
powinienem ich czuć .
BOJĘ sie bardzo ze jesli tego nie wylecze - potem moge miec gre na
instrumencie z glowy na pare lat!
pomożcie!!

Konrad