przspieszony okres?

1. Data: 2005-06-27 13:11:43

Temat: przspieszony okres?
Od: "Anna" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Zazwyczaj mam b. regularny okres, dokladnie co do 28 dni, jak w zegarku.
Jednakze ostatnio dostalam 08.06., i dzisiaj 27.06. znowu, wiec jest to tylko 20
dni :( czuje sie fatalnie. Czy moze to tez byc np. poronienie? jak sie objawia
poronienie?

Pozdrawiam.

2. Data: 2005-06-27 13:27:43

Temat: Re: przspieszony okres?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dni :( czuje sie fatalnie. Czy moze to tez byc np. poronienie? jak sie objawia

np. krwaiwenim ,ale ogólnie trudno stwierdzic co to ,moze lekarz mógłby
cos pomóc.

3. Data: 2005-06-27 15:55:06

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

jak sie objawia
> poronienie?

Różnie - skurcze, krwawienie, czasem nie ma żadnych niepokojących objawów
(poronienie zatrzymane). Objawy, które masz niekoniecznie świadczą o
poronieniu - byłoby to dość szybko biorąc pod uwagę potencjalny czas
zapłodnienia.........
Może to jakieś zaburzenia hormonalne?

Pozdr. Ewa

4. Data: 2005-06-27 17:15:38

Od: Cathleen <c...@i...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27 Jun 2005 15:11:43 +0200, Anna napisał(a):

> [...]
> dni :( czuje sie fatalnie. Czy moze to tez byc np. poronienie? jak sie objawia

Wg mnie może być to oznaka zaburzeń hormonalnych. Jeżeli masz
wątpliwości udaj się do ginekologa.

--
/\/\ Pozdrawiam, Cathleen H.
=(~.~=) [gg: 1832817] [icq: 345347435]
| \ http://cathleen.freeserverhost.com
(__)_) /Odpowiadając na priv usuń invalid/

Polyvaccinum mite
zatrzymane zeby
Szyja - ograniczone ruchy, bol itd.
czy gazeta nie przesadziła?