przychodnia

1. Data: 2005-01-25 10:07:09

Temat: przychodnia
Od: "agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

od niedawna mieszkam w warszawie i zastanawiam się do jakiej przychodni
panstwowej powinnam się zapisać chdzi mi o okolice środmieścia;chcialabym
żeby byli mili lekarze no i żeby nie patrzyli jak na wroga na pacjenta(myslę
tu tez o paniach w recepcji);zapomniałam dodac,ze jestem studentką;do
rprzychodni studenckich nie ma co iść poniewaz nawet z gruzlica a bez
gorączki Panie nie przyjmą bez numerka;a po numerek tzreba starsznie rano
wstać;chciałabym taką gdzie można zadzwonić i się zapisać
pomożcie
agnieszka

2. Data: 2005-01-25 21:21:32

Temat: Re: przychodnia
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gorączki Panie nie przyjmą bez numerka;a po numerek tzreba starsznie rano
> wstać;chciałabym taką gdzie można zadzwonić i się zapisać

Polecam Medycyne Rodzinna ale to Ochota....
823-89-42

Magda

Rzekomobłoniaste zapelenie jelita gróbego (?)
Orzeł na śniegu i drętwienie nóg
soczewki kontaktowe cena
Psych. dziecięcy w Grodzisku Maz. lub w okolicach
CRP i odczyn lateksowy