przyczynowość formatywna

11. Data: 2008-08-01 15:51:33

Temat: Re: przyczynowość formatywna
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
>>> http://www.forumakad.pl/archiwum/2004/10/26-esej-prz
yczynowosc_format...

> kazik ma na to sposób
> "cztery pokoje, cztery pokoje..."
> :)

Zupełnie jak w wojsku. Nawet temat o zegarkach zmienia się na temat o
dupach. ;D

michał

12. Data: 2008-08-01 18:34:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren-extra temat.Synchronizacja zjawisk nie musi nastepowac w
podobnych zachowaniach,równiez moze tak-Jeden czlowiek w polsce
zasiada do stolu powodem jego czynu jest,iz w brazyli drugi czlowiek
postanawia wykapac sie basenie.Mozna powiedziec zbieg
okolicznosc,naciagane,a tu nagle wychodzi ze istnieja zaleznosci
miedzy ludzmi.Rodzi sie pytanie z czym lub z kim sie ja w tym momencie
synchronizuje,jakie jest moje umieszczenie w tym wszystkim.Dzieki za
ten temat.

13. Data: 2008-08-01 19:15:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]
> miedzy ludzmi.Rodzi sie pytanie z czym lub z kim sie ja w tym momencie
> synchronizuje,jakie jest moje umieszczenie w tym wszystkim.Dzieki za

jest w tym coś niesamowitego.
wracając teraz z bułgarii m.in. przez węgry dużo przemyśliwałem o tym
kraju i tym np jak węgrzy jeżdżą po swoich drogach. po czym wszedłem
sobie na blog gościa, którego kiedyś odwiedzałem często, a już od dawna
o nim zapomniałem. i bach - ostatnia z notek dotyczyła węgier i jazdy po
ichniejszych drogach. a za dwie godziny wlazłem na stronę dotycząca
prawa serii.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

14. Data: 2008-08-01 19:20:28

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 14:06, "Aicha" <b...@m...pl> wrote:

> Bliżej masz większe miasto ;P
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

"...Nie ma, nie ma Ciebie..."

15. Data: 2008-08-01 19:26:44

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 17:51, "michal" <6...@g...pl> wrote:
przyczynowosc_format...

> Zupełnie jak w wojsku. Nawet temat o zegarkach zmienia się na temat o
> [...]

Dziwne - jest 21:24, a ja nie dopiero teraz zajrzałem do artykułu - to
jeszcze ciekawiej niż o drogach węgierskich...

16. Data: 2008-08-01 19:59:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren-tu sa rózne wplywy wiedzy fenomenologia,strukturalizm,fizyka i
kulejaca matematyka przez która fizycy nie moga posunac dalej swoich
definicji,psychologia ignorowala ten region,bo nie da sie
doswiadczalnie tego sprawdzic,ale teraz odkryto neurony
lustrzane,mozliwe ze one tez odgrywaja w tym jakas role.Badania
strukturalizmu nad literatura pokazywaly,iz w róznych ksiazkach w
dziejach ludzkosci pojawialy sie te same doktadnie problemy,co w
kulturach w innych czesciach globu,nie znajacych sie zupelnie,a
majacych innego rodzaju wartosciowanie.

17. Data: 2008-08-01 20:55:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> [...]
> dawna o nim zapomniałem. i bach - ostatnia z notek dotyczyła węgier i
> jazdy po ichniejszych drogach. a za dwie godziny wlazłem na stronę

Trzeba było zagrać w totka przy rekordowej kumulacji. Dopiero byś się
zdziwił! :)

michał

18. Data: 2008-08-01 20:58:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
yczynowosc_format...

> Dziwne - jest 21:24, a ja nie dopiero teraz zajrzałem do artykułu - to
> jeszcze ciekawiej niż o drogach węgierskich...

Ależ skąd! Jest 22:58!

michał

19. Data: 2008-08-01 21:13:10

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Trzeba było zagrać w totka przy rekordowej kumulacji. Dopiero byś się
> zdziwił! :)

chciałem ale myślałem że losowanie jest w środę :(

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

20. Data: 2008-08-02 09:55:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> chciałem ale myślałem że losowanie jest w środę :(

Popatrz! Ja też! Myślałem, że cały wtorek można grać... Prawo serii! =:o

michał

Manuela Gretkowska naucza na Przystanku Woodstock
hmm.. zobaczcie to :)!! sexi :)
Zesralem sie
Dawno nie było o sondażach
ofiara systemu?