przyjazn erotyczna

1. Data: 2000-04-04 16:27:20

Temat: Odp: przyjazn erotyczna
Od: "wredna" <w...@s...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko co to znaczy?

Jak to co ?
Nie czytasz COSMO?

Przygladajac sie tej liscie bylam przekonana ze wlasnie stamtad wiekszosc
czerpie inspiracje, ten przypadek wydaje mi sie ewidentny :]

z gory udzielam odpowiedzi na pytanie, ktore zada ninka@pierdol : tak,
jestem flustratka a COSMO pozwala mi na chwile uwierzyc , ze tak nie jest ;]
EOT.

1. Data: 2000-04-04 17:45:20

Temat: Re: Odp: przyjazn erotyczna
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna wrote:
[..]
> "tej trzeciej" oplujecie ją, że to zdrada, czy ktoś
> zareaguje inaczej...

Na oplucie to - conajwyżej - zasługiwałby ten facet co
zdradza żonę.

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-04-04 17:54:40

Temat: Odp: Odp: przyjazn erotyczna
Od: "Katarzyna" <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A s t e c SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...
> Katarzyna wrote:
> [..]
>
> Na oplucie to - conajwyżej - zasługiwałby ten facet co
> zdradza żonę.

Opinie o zdradzającym mężu (czy oczywiście w sytuacji odwrotnej
o żonie) zwykle są jednomyślne, natomiast byłam ciekawa, czy
ktoś ma za złe "tej trzeciej" ... ;-))

Pozdrawiam
Ka

1. Data: 2000-04-04 18:46:15

Od: "Karolina" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

male wyjasnienie
Nie na zadnej trzeciej. Nie ma meza ani zony.
Nie ma milosci ani uwielbienia.
Nie ma zobowiazan.
Nie za zadnej pary.
Sa tylko przyjaciele i sex.

1. Data: 2000-04-04 18:48:24

Od: "Karolina" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o przyjaciol, ktorzy nagle zaczeli ze soba sypiac, ale bez zadnych
zobowiazan.
Nie sa w sobie zakochani. Powiem wiecej - kochaja kogos zupelnie innego.

1. Data: 2000-04-04 18:49:07

Od: "Karolina" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie czytam cosmo i temat nie jest z tamtad zaczerpniety. To temat z zycia.
Rzeczywistosc.
Użytkownik wredna <w...@s...poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:IJoG4.34120$a...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-04-04 18:53:53

Od: "Karolina" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to znaczy ze sie z kims przyjaznisz (nie kochasz go, nie wielbisz, nikt nie
uwaza was za pare - bo nia nie jestescie) Znacie sie dobrze, swietnie ze
soba bawicie, .
Rozmawiacie ze soba o swoich nowych, starych i stalych milosciach.
Zakochujecie sie w innych ludziach, czasem jestescie z kims innym.
to brzmi jak zwykla przyjazn. Jedyna roznica jest to, ze czasem ze soba
sypiacie.
Użytkownik Aleksander Nabaglo <...@w...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8A4A7383BDBED311BF4800105A9F9C29025AA1FF@HAD
ES...

1. Data: 2000-04-04 21:21:36

Temat: Re: Odp: Odp: przyjazn erotyczna
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna wrote:
> Opinie o zdradzającym mężu (czy oczywiście w sytuacji odwrotnej
> o żonie) zwykle są jednomyślne, natomiast byłam ciekawa, czy
> ktoś ma za złe "tej trzeciej" ... ;-))

Niedawno była na ten temat dyskusja. Część osób ma za złe.
Część nie.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-04-04 21:21:45

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina wrote:
> Chodzi o przyjaciol, ktorzy nagle zaczeli ze soba sypiac, ale bez zadnych
> zobowiazan.Nie sa w sobie zakochani. Powiem wiecej - kochaja kogos
> zupelnie innego.

Hmmm.. ja tam uwielbiam swoje przyjaciółki
A co do seksu w przyjaźni to fajna sprawa jeśli jest wyrazem
ciepłych uczuć, które się żywi do przyjaciela :))

Ale jeśli tylko seksualnym wentylem to budziłoby to mój niepokój.
Ryzykuje się instrumentalnym podejściem a może nawet cynizmem.

> male wyjasnienie
> Nie na zadnej trzeciej. Nie ma meza ani zony.
> Nie ma milosci ani uwielbienia.
> Nie ma zobowiazan.
> Nie za zadnej pary.
> Sa tylko przyjaciele i sex.

Oki - ja tylko odpowiadałem na nawiązujące do tematu
pytanie Katarzyny.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-04-04 21:45:27

Od: "Katarzyna" <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8cdd6h$miu$...@r...torun.pdi.net...
> male wyjasnienie
> Nie na zadnej trzeciej. Nie ma meza ani zony.
> Nie ma milosci ani uwielbienia.
> Nie ma zobowiazan.
> Nie za zadnej pary.
> Sa tylko przyjaciele i sex.
Dlaczego? To prawda, ze moja dygresja z "trzecia" poszla troche w bok,
ale sama wczesniej pisalas ze moga kochac kogos innego...
Wiec dlaczego przyjazn erotyczna nie moglaby dotyczyc seksu z zonatym
przyjacielem? jako jedna z mozliwosci...
W kazdym razie nie uwazam aby przyjazn erotyczna o ktorej mowisz byla
czyms zlym, jezeli tylko nikt inny przy tym nie cierpi...

Pozdrawiam
Katarzyna

Dzięki za Posty ale...
nie czyac test
Czy robiac kariere nadal jestesmy wolni?
Do jakiego stopnia ?
Ach ta Miłość,Co mam robić ???