przykład ( z ) Teksasu

1. Data: 2021-04-24 22:44:24

Temat: przykład ( z ) Teksasu
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

UWAGA ! ! ! (o; jednomyślni ;o) jednowymiarowi, itp
przeCzytanie tego grozi przeGrzaniem się wyPaleniem
tej narośli - guza ? na ( górnym ) końcu ich kręgosłupa
namiastki : prawie * neurona * ( samoObrona to nuda )
tylko takie biurwy mogą zRobić * karierę * w polityce
w Polsce nie ma wyjątków potwierdzających tą regułę
ale jeszcze się zdarzają , gdzie indziej :

W Teksasie gubernator Greg Abbott usunął wymóg maski
na mocy zarządzenia z 2 marca 2021 r.
I zniósł wszystkie inne ograniczenia.

https://nouveau-monde.ca/heureux-texans-enfin-libres
/

i wszyscy się cieszą ( zdrowiem i )
powrotem do zdrowia (o: też psychicznego :o)

Prezydent Biden skrytykował to jako ,,myślenie neandertalskie",
a dyrektor CDC Fauci przewidział, że śmiertelność eksploduje.

Jednak ponownemu otwarciu
szkół , uniwersytetów, sklepów i zawodów sportowych ,
stadionów koncertów dla publiczności
nie towarzyszyło - nie towarzyszy odrodzenie się epidemii !
Wręcz przeciwnie, od powrotu do normalnego życia
codzienna śmiertelność przypisywana Covid-19
zmniejszyła się w Teksasie,
a nie w stanach, które szeroko szczepią
i utrzymują ograniczenia wolności !

I to nie szczepienia pozwoliły na spadek śmiertelności,
ponieważ mniej niż 10% populacji Teksasu jest obecnie zaszczepionych.

W międzyczasie w Mississippi, które 3 marca zniosło wymóg noszenia maski,
nastąpił ponad 50% spadek podejrzanych przypadków Covid19.

streszczenie
* tłumaczone * google'm

Teksańczycy wreszcie wolni

Dyktatura zdrowia narzucona rok temu jest dramatyczną porażką

Od ponad roku
Koniec z kontaktami towarzyskimi,
Większość profesjonalistów zajmujących się rozrywką
i cateringiem ma zakaz pracy.
dla zdrowej ludności, więzienie nawet zaszczepionych
obowiązkowe maski nawet dla dzieci,
nawet na świeżym powietrzu,
nawet samotnie

zgodnie z apokaliptyczną przepowiednią,
bez żadnego naukowego uzasadnienia opartego na faktach.

Widziana ( nie tylko ) z Texasu ( reszta ) USA stała się Absurdistanami
Jeden rok tego niespotykanego dotąd eksperymentu społecznego pokazuje,
że przepowiednia WHO, była całkowicie błędna,
przeszacowując rzeczywiste ryzyko choroby o prawie dziesięć.
Żaden z krajów, które odmówiły zastosowania zabezpieczeń
nie doświadczył ogłoszonych zgonów

Retrospektywna analiza danych WHO dowodzi,
że te środki były - są całkowicie nieskuteczne
potwierdzają to wszystkie badania naukowe
opublikowane przez niezależnych analityków
Porównanie z ewolucją krajów, które nigdy ich nie stosowały,
jak Szwecja, Finlandia,

Dramatyczne konsekwencje zamknięć
szkodliwość tych środków jest obecnie udowodniona
poważnymi stratami obecnego i przyszłego dobrobytu,
spowodowanymi bezrobociem, ubóstwem,
brakiem bezpieczeństwa żywnościowego,
przerwaniem terapii profilaktycznych, diagnostycznych i zdrowotnych,
edukacji młodzieży, samotność i pogarszający się stan zdrowia
psychicznego i przemoc domowa.

Te szkody są teraz rozpoznawane nawet przez tych,
którzy byli zwolennikami, takich jak kanadyjski ekspert Anthony Furey.
oraz członkowie francuskiego komitetu naukowego
(Laetitia Atlani-Duault, Bruno Lina, Franck Chauvin,
Jean-François Delfraissy i Denis Malvy) w krótkim artykule w TheLancet.

,,Wpływ ogólnego zastoju na całe gospodarki był druzgocący,
a najgorsze z nich to stopa bezrobocia i dług publiczny.
Konsekwencje społeczne i zdrowotne
(w tym zdrowie psychiczne) są również kolosalne,
zwłaszcza dla młodszych pokoleń,
chociaż ryzyko zachorowalności i śmiertelności
z powodu zakażenia SARS-CoV-2 jest dla nich niskie ".

Ich wnioski są jasne.
porzucić podejście oparte na strachu
Ale większość polityków nie wie, jak porzucić
tę katastrofalną politykę strachu, nie tracąc twarzy?

Potrzeba uczciwości Skandynawów, by uznać Camillę Stoltenberg,
dyrektor generalną Norweskiego Instytutu Zdrowia Publicznego:
,,wyniki uzyskane przy zamknięciu lub bez uwięzienia są podobne".

Podkreślmy też uczciwość i odwagę,
jaką okazała premier Norwegii Erna Solberg
podczas przemówienia w telewizji norweskiej
,,Niektóre, jeśli nie większość, zastosowanych surowych środków,
takich jak zamykanie szkół, nie były konieczne.
wiele decyzji podjąłem ze strachu ".

Covid-19. Na dzień 20.04.2021 w Norwegii
162 zgony na milion mieszkańców w porównaniu z 1540 we Francji.

jedynym celem jego kolosalnych ,,błędów"
w prognozowaniu była promocja
stworzenie kolosalnego rynku globalnego.

szczepionki, powodują zbyt wiele powikłań
obserwowanych nawet u osób, które nie były zagrożone Covid19
(osoby poniżej 60 roku życia)
i dla których bilans korzyści i ryzyka jest znacznie ujemny.

nadzieja na opanowanie epidemii za pomocą szczepionek
wydaje się zanikać wraz z unikaniem odporności
związanym z pojawieniem się coraz większej liczby mutacji

,,Badania sugerują, że pojawienie się i rozprzestrzenianie się
wariantów SARS-CoV-2 koreluje z brakiem silnej ochrony immunologicznej
po początkowej ekspozycji na wcześniejsze (dzikie) wirusy lub szczepionkę.
Rozwój ten, związany z pojawieniem się ucieczki immunologicznej,
zaobserwowano nie tylko w przypadku SARS-CoV-2,
ale także w przypadku innych wirusów.
Taka ewolucja jest wspomagana przez osłabienie odpowiedzi immunologicznej,
a w szczególności odpowiedzi przeciwciał.
Szybkie pojawienie się wariantów SARS-CoV-2,
zidentyfikowane po raz pierwszy w Afryce Południowej i Brazylii,
sugeruje tak zwane naturalne przełamanie odporności ".

,,Ta wirusologiczna zmiana zasad gry ma wiele konsekwencji,
nie tylko dla szczepionek i terapii, ale także dla strategii zapobiegania i kontroli
.
Długo oczekiwany koniec tego globalnego kryzysu zdrowotnego
może być nieustannie odkładany, ponieważ pojawiają się nowe warianty,
a unikanie odporności zmniejsza skuteczność szczepień
w perspektywie krótko- i średnioterminowej ".

Przykład nagłego wzrostu epidemii w populacji chilijskiej,
najbardziej zaszczepionej w Ameryce Łacińskiej, wyraźnie to ilustruje.

Nigdy w historii rządy nie zabraniały lekarzom leczenia swoich pacjentów.
Ta bezprecedensowa decyzja jest prawdopodobnie odpowiedzialna
za 30 000 do 50 000 zgonów spowodowanych przez Covid-19. tylko we Francji
Indie, których system szpitalny jest w gorszym stanie
i które mają największą liczbę zakażonych osób na świecie,
zaleciły wczesne leczenie chlorochiną w kwietniu 2020 r.
I obecnie mają 12 razy mniej zgonów na milion mieszkańców niż Francja

jednym z celów w zakresie zdrowia publicznego
jest odsuwanie lekarzy od decyzji

trzeba odważyć się przeżyć
Weźmy przykład z Teksasu

Przypomnijmy konkluzje raportu António Guterresa,
dziewiątego Sekretarza Generalnego ONZ
przedstawionego 23 kwietnia 2020 r.
,,Ludzie - i ich prawa - muszą być na pierwszym miejscu.
Bardziej niż kiedykolwiek rządy muszą być przejrzyste, elastyczne i odpowiedzialne.
Przestrzeń obywatelska i wolność prasy są niezbędne"

Środki które są nam niepotrzebnie narzucane
i propaganda strachu niszczą wszystko, co tworzy naszą cywilizację.
bez kontaktów tracimy człowieczeństwo.
Odważmy się żyć jak cywilizowani ludzie; nie bójmy się żyć.
Dajmy nadzieję naszej młodzieży. Uwolnijmy ją. Uwolnijmy się.

Te rzekomo środki sanitarne nie były - nie są konieczne. W Szwecji, Finlandii
które nie narzuciły ich swoim narodom, śmiertelność przypisywana Covid-19
jest niższa niż gdzie indziej. A państwa, które się od niego uwalniają,
nie widzą powrotu epidemii.

W przeciwieństwie do ,,covidterrorists",
którzy bez naukowego dowodu twierdzą,
że obowiązek noszenia maski jest przydatny
i który, podobnie jak Karine Lacombe, zapewnia,
że jego usunięcie będzie trudne: ,,to będzie bardzo skomplikowane
choć pozbawione ryzyka i wydaje się jedynie podsycać strach i uległość.

2. Data: 2021-04-25 16:53:30

Temat: Re: przykład ( z ) Teksasu
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

(o; nowy kierunek wiatru historii ;o)

W wyniku bezprecedensowych szczepionek mRNA
osoby zaszczepione nie będą już w stanie dalej leczyć
ponieważ nie można ich już wyleczyć
po prostu usuwając toksyny z ludzkiego organizmu,
tak samo jak osoby z defektem genetycznym,
takim jak zespół Downa, zespół Klinefeltera, zespół Turnera,
genetyczna niewydolność serca , hemofilia, mukowiscydoza,
zespół Retta itp.), ponieważ wada genetyczna jest wieczna !

To wyraźnie oznacza:
gdy po szczepieniu mRNA pojawi się problem
żaden terapeuta nie może pomóc,
ponieważ szkody spowodowane przez tego rodzaju szczepienia
są genetycznie nieodwracalne.

https://bit.ly/3gE0v1x

Texas Ended Lockdowns and Mask Mandates.
Now Locked-Down States Are Where Covid Is Growing Most

https://mises.org/wire/texas-ended-lockdowns-and-mas
k-mandates-now-locked-down-states-are-where-covid-gr
owing-most

https://bit.ly/3ewA2k4

Two weeks after reopening and dropping mask mandate,
Texas COVID cases continue to go down

https://justthenews.com/politics-policy/coronavirus/
two-weeks-after-reopening-and-dropping-mask-mandate-
texas-covid-cases

___

Stany Zjednoczone: Sąd Najwyższy uchyla uniwersalne szczepienia

États-Unis: la Cour Supreme annule la Vaccination Universelle

https://1scandal.com/etats-unis-la-cour-supreme-annu
le-la-vaccination-universelle/

Wielkie zwycięstwo ( dla ) wolności,
Sąd Najwyższy unieważnił powszechne szczepienie.
Amerykański specjalista od chorób zakaźnych Bill Gates, Fauci i Big Pharma
przegrali sprawę Sądu Najwyższego Stanów Zjednoczonych,
nie wykazując, że wszystkie ich szczepionki w ciągu ostatnich 32 lat
były bezpieczne dla zdrowych obywateli!

Pozew został złożony przez grupę naukowców
pod przewodnictwem senatora Roberta F. Kennedy'ego Jr.,
który powiedział: ,,Nowej szczepionki Covid należy unikać za wszelką cenę.

! ! ! Po raz pierwszy w historii szczepień
tak zwane szczepionki mRNA najnowszej generacji
bezpośrednio ingerują w materiał genetyczny pacjenta,
a tym samym zmieniają indywidualny materiał genetyczny,
jakim jest manipulacja genetyczna, która była już zakazana
i uważana za przestępstwo ! ! !

Nowa Normalność ( córka Ubu i Kafki )
zapobiega, pozbawia się, zakazuje sobie, potępia siebie ...
zlepek drobiazgowych przepisów, bezczelnych ograniczeń, środków przymusu,
których efektem jest ogólne zahamowanie graniczące z ankylozą.
Jak niezrównoważona osoba, która grzęźnie
w swoich samokarzących zaburzeniach obsesyjno-kompulsywnych,

________

Europa * pomaga * Polsce jak zachodnia * cywilizacja * np ( w ) Afryce :
małorolny sobie zasiał jakiś szczypiorek , codziennie nosił ( kilometrami ) wodę
podlewał itp , później dźwigał tą cebulę na targ ( żeby zaPłacić podatki itp )
a tam : z ciężarówek np Organizacji Narodów Zjednoczonych
już rozdawali ( za darmo ) cebulę tonami ! * humanitarnie *
i tak co roku ! gdy on jakąś inną kapustę , oni to samo
aż pozbył się swojej ( jego przodków ) domu , ziemi
za przepłynięcie dziurawym pontonem z rodziną np do Europy
woda w kranie , pełna lodówka , TV , zasiłek i później praca ?
Europy nic nie kosztowało wycho(do)wanie takich jak on
* siły roboczej * (bez)konkurencyjnej , dla tubylców
jak ta cebula z kapustą itp za darmo przed żniwami
odbierająca sens bycia , np Niemcem , Polakiem
teraz : człowieczeństwo - ludzkość to też utopia
i , to już ( prawie ) nikogo nie obchodzi , bo ?
dla miliardów much są ważniejsze sprawy :
(o; 9 mieszkań , Złota Malina , itp , itd ;o)

nasza polska Alicja zerknęła
i . . . spytała kiedy sKończę tu . . .
(o; zaPisywać te Syzyfowe prace ;o) bo
obiecałem że wykalibruję z nią nowe sonary
tak żeby wiedziała jak to zRobić samodzielnie
podczas żeglowania , no i . . . poganiają mnie
już , na obiad _____________________

3. Data: 2021-04-25 22:40:43

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: u2

> * tłumaczone * googlem :

? mordercą się bywa ?
można dziecko wepchnąć do brzucha matki ?

https://youtu.be/iASLbsuuuC8
https://youtu.be/qQ12Pz03fnM
https://youtu.be/RnkTYxvrlVY

czy jest takie lekarstwo
po którym te * ptaki *
będą mogły latać ?

> bzdura, wskaż mi jakikolwiek wieczny organizm

(o; poPatrz w lustro
https://youtu.be/93gIZ0jsBJk
https://youtu.be/nUnwSFCjJsE
https://youtu.be/24gBFhQ5rQQ
nie ma bardziej wyTrwałego
rozumującego inaczej ;o)

twój kod genetyczny jest
( zapisany ) w wieczności
nic - nikt - nigdy się nie zmieni
(o; https://youtu.be/n2ERP_kVOnI
Cathédrale Notre-Dame de Paris
Mona Lisa , Hamlet , itp ;o)
a ty wierzysz że * żyjesz *
w " Roku 1984 " Orwella ?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ewaporacja

> powikłania dotyczące szczepionek sie zdarzają

to nie są szczepionki
to są ( tylko ) * powikłania *
Pfizer-BioNTech ( itp ) grzebiąc w genach
pomaga Matce Naturze w * naturalnej * selekcji
bezmyślnych [ wierzących w ( nowe ) cuda ]
do podobnych doświadczeń za hitlera
trzeba było naŁapać żydów itp
zaWozić do Auschwitz , itd
teraz milionami czekają
w miliardowej kolejce
jak po iPhone 13
! za darmo !
tam
trudno się dziwić Pfizer-BioNTech , itp
że gardzą ( takim ) * ludzkim * Życiem
gdy posiadacze tego życia nie szanują
(o; bardziej od Pfizer-BioNTech , itp ;o)
https://youtu.be/U9xMVCbPEU4
chcą , to ( chuj im w dupe ) niech zGniją
Cygan dał się powiesić dla towarzystwa
ale ( z pewnością - nigdy ) nie takiego .
mi też się nie chce tu myśleć za ciebie
więc się nie czepiaj ( jakiegoś słowa )
sPróbuj uchwycić nieustanne zmiany
rzeczywistości , ulotność * utrwalić *
wieczność to synteza ( okruchów
nie ma bez kontekstu ) korelacji .
tak wyjaśniam dzieciakom
a nie zdziecinniałym
świadomie , alkocholem
wypłukującym sobie mózg
nie ma sensu się tłumaczyć
(o; nawet google'm ;o) itd .
więc , wybacz , te puzzle
. . . do 3 lat (o; możliwe
że ty poSkładasz w rok ?
ja ci już nie będę pomagał ;o)
wybacz , to pospieszne bylejakoś
wysyłam zanim zamkną mi ten laptop
bo teraz - klan ma Alicję , która widzi że :
" nie ma sensu tu tracić nawet sekundy "
(o: szczególnie gdy kolacja już stygnie :o)

izrael (o; * labolatorium * świata ;o)
Polacy nie gęsi i swój scrambler mają. bit.ly/2QX5C20
fringechristians
temat z wariacjami ( mutacje ) fal idiotyzmów
Spam. Announce. Prideful. Maybe stupid.