[przyprawa]

1. Data: 2004-05-27 20:17:47

Temat: [przyprawa]
Od: "lisio" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim :)

Zgrzeszyłem kupując gotowe danie (ZA CO SERDECZNIE PRZEPRASZAM!!!) firmy
Hortex o nazwie Danie sycylijskie. Byłuy tam gumowaty makaron, brokuły,
groszek, wędzonka, marchew, papryka, cebula, czosnek i przyprawy w saszetce.

może ktoś z Was też zgrzeszył z tą potrawą i wie co to za zestaw ziół wszedł
w skład tytki???

pytam bo niesamowicie mi to smakowało a niedobrze żeby włoskie dania to
tylko pizza i spagetti.

Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi
Lisio
Pyrlandia
howuser&userid=38626

1. Data: 2004-05-28 11:43:14

Temat: Re: [przyprawa]
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

lisio:
> [...]
>
> może ktoś z Was też zgrzeszył z tą potrawą i wie co to za zestaw ziół wszedł

sądzę że myślę, że najstarsi sycylijscy górale o takiej potrawie jeszcze
nie słyszeli. A co do przypraw to stawiam na sól, bazylię, oregano,
ewentualnie majeranek i glutaminian sodu oczywiście. Możesz spróbować
aproksymować organoleptycznie ;-)

Waldek

1. Data: 2004-05-28 11:50:14

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> i glutaminian sodu oczywiście.

Moze nie oczywiscie, a jesli tak, to w malych ilosciach. W kazdym razie w ,,daniu
prowansalskim'' tej samej firmy na moj nos byly same ziola, w odroznieniu od
,,warzyw na patelnie z bazylia i tymiankiem'', gdzie oprocz wspomnianych bylo
wiele innych smieci- raczej wygdalo toto vegeto-podobnie, a nie jak bazylia z
tymiankiem..

Th.

Drożdże piwne
Wczasy w Miedzyzdrojach