psychoterapia a zaburzenia myślenia

1. Data: 2017-06-27 21:21:08

Temat: psychoterapia a zaburzenia myślenia
Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam borderline i zdekompensowałem się psychotycznie. Biorę Rispolept 2mg 3
razy dziennie. Czy psychoterapia pomoże mi w zaburzeniach myślenia? Jaka
psychoterapia?

2. Data: 2017-06-27 22:32:25

Temat: Re: psychoterapia a zaburzenia myślenia
Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-27 o 21:21, Jivanmukta pisze:
> (...) zdekompensowałem się psychotycznie.

co to znaczy?

> Biorę Rispolept 2mg 3
> razy dziennie.

uzupełnij koniecznie witaminy z grupy B głównie:B3,B6, B8, B9, B10, B12,
a także Mg.

> Czy psychoterapia pomoże mi w zaburzeniach myślenia? Jaka
> psychoterapia?

Indywidualna.
BTW, ile i co w życiu wyćpałeś?

3. Data: 2017-06-28 14:58:07

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.06.2017 um 21:21 schrieb Jivanmukta:
> Mam borderline i zdekompensowałem się psychotycznie. Biorę Rispolept 2mg 3
> razy dziennie. Czy psychoterapia pomoże mi w zaburzeniach myślenia? Jaka
> psychoterapia?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_ch
wiejna_emocjonalnie_typu_borderline#Farmakoterapia

https://www.neurologen-und-psychiater-im-netz.org/ps
ychiatrie-psychosomatik-psychotherapie/stoerungen-er
krankungen/borderline-stoerung/therapie/

https://psycho-alex.de/psychopharmaka/risperdal

https://pl.wikipedia.org/wiki/Rysperydon

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2017-06-28 15:07:13

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 wrote:

> co to znaczy?
Nie wiem; tak to nazwał terapeuta. Mam chaos w głowie, kiedyś miałem omamy.

> uzupełnij koniecznie witaminy z grupy B głównie:B3,B6, B8, B9, B10, B12,
> a także Mg.

> Indywidualna.
Dzięki.

> BTW, ile i co w życiu wyćpałeś?
Nie ćpam, jestem abstynentem i nie palę papierosów. Nie wytrzymałem stresu w
pracy i dostałem psychozy.

5. Data: 2017-06-28 19:54:54

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-28 o 15:07, Jivanmukta pisze:

> Nie wiem; tak to nazwał terapeuta. Mam chaos w głowie, kiedyś miałem omamy.

brałeś kiedyś haloperidol?

> Dzięki.

> Nie ćpam, jestem abstynentem i nie palę papierosów. Nie wytrzymałem stresu w
> pracy i dostałem psychozy.

koniecznie uzupełnij wit. które wymieniłam. psychotropy same w sobie
potrafię wypłukać np magnez ale nie każdy psychiatra cię o tym
poinformuje. wysypiaj się. obracaj o ile to możliwe w towarzystwie
miłych i życzliwych ludzi którzy dobrze na ciebie działają. jedz zdrowo.

Żebyście nie myśleli...
Robią się coraz bezczelniejsi
Kto hoduje przyszłych terrorystów?
Ratzinger - mała trzoda