psychotesty

1. Data: 2003-03-01 15:44:29

Temat: psychotesty
Od: "kaska" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow

i zapytuje, czy ktos z Was dysponuje psychotestami
jakie stosowane sa przez tzw. wojskowe komisje lekarskie
i kwalifikuja do zawodowej sluzby wojskowej?

pozdrawiam,
Kaska

1. Data: 2003-03-01 21:42:21

Temat: Re: psychotesty
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kaska" news:b3qkgt$bqa$1@inews.gazeta.pl
> jakie stosowane sa przez tzw. wojskowe komisje lekarskie
> i kwalifikuja do zawodowej sluzby wojskowej?

Jeżeli to Ty się wybierasz do armii to stawiam już na Tobie krzyżyk.

1. Data: 2003-03-01 22:49:03

Od: "Rafal" <r...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli to Ty się wybierasz do armii to stawiam już na Tobie krzyżyk.

Dlaczego ?

1. Data: 2003-03-02 09:36:36

Od: "tomat" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby co to ja tez chce ;)
Pozdrawiam,

tomat

1. Data: 2003-03-06 19:21:04

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" news:b3rdco$eib$1@szmaragd.futuro.pl
> Dlaczego ?

Wybierz się na wczasy do polskiej armii to zobaczysz prymitywizm osób tam
przebywających.
Prymitywizm ten dotyczy także kadry zawodowej.
Wśród oficerów jakiś poziom prezentowało co najwyżej 10%

1. Data: 2003-03-06 19:33:00

Od: " d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b...@a...krakow...

> Prymitywizm ten dotyczy także kadry zawodowej.
> Wśród oficerów jakiś poziom prezentowało co najwyżej 10%

Zgadzam sie w pełni, chociaż wielu tu i ówdzie wyraża sięte oburzenie pt. JAK TO? - A
tak to Wielkie nieprzygotowanie i
prymitywizm! I to trzeba podkreślać.

1. Data: 2003-03-07 12:22:18

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka" w news:b48ajg.12c.1@and.krakow napisał(a):

> Wybierz się na wczasy do polskiej armii to zobaczysz
> prymitywizm osób tam przebywających.

Tak mi sie przypomnial kolejny skecz kabaretu Potem - Dama na wiezy. Wstep
taki, ze siedzi zamknieta na wiezy dama i wola rycerza na pomoc, a on..
niechetny troszke ;-)

Dama: Oj nie truj! Lepiej bys wszedl do mnie na pieterko i mnie uwolnil,
he?
Rycerz: Twoje zyczenie jest dla mnie pani... nieprzyjemne. Ta wieza za
wysoka jest.
D: Pamietaj zes rycerz. Badz gentelmenem.
R: Aaaa jestem gentelmenem i owszem, ale... przygruntowym. A tobie pani
gentelmen wysokogorski potrzebny. Ja tak wysoko nie wlize bo ni jak na
sztorc chodzic nie umiem, ani nie podskocze bo za ciezka mam dupe.
D: Moj panie!!!
R: Hyyy... o kurwa! nie chcialem!
D: Moj panie... Z twych slow wnioskuje, zes w wojsku sluzyl.

;-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

babski czat ;)))
Różne oblicza agresji
Zauroczenie - frapuje mnie to :)
cos jak Zimbardo...