ptaszek Tweety

1. Data: 2002-01-05 21:30:20

Temat: ptaszek Tweety
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poczytalam troche Wasza grupke i dostalam takiego zapedu do pracy, ze pol
nocy dzis nad zapomniana juz kanwa spedzilam (dzieki bardzo;). I mimo, ze
matura za pasem, to obiecuje nie poprzestac na kilkudniowym dzierganiu;).
Tak tu sobie pomagacie, jak ktoras czegos potrzebuje, wiec mam nadzieje, ze
i mnie poratujecie. Kolezanka ma niedlugo 18stke i tak sobie pomyslalam, ze
zrobie jej ptaszka Tweety (taki zolty gosc, z kreskowek, bardzo
sympatyczny;). Tyle, ze nie moge znalezc wzoru. Moze ktos gdzies widzial
takie cudko (nie musi byc duze).

Pozdrawiam serdecznie

Aga
g...@p...net.pl

1. Data: 2002-01-06 07:37:19

Temat: Re: ptaszek Tweety
Od: "filut" <f...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!!
Zobacz to http://www.lacasablava.com/indexing.html
Pozdrawiam

1. Data: 2002-01-06 08:32:02

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobie jej ptaszka Tweety (taki zolty gosc, z kreskowek, bardzo
> sympatyczny;). Tyle, ze nie moge znalezc wzoru. Moze ktos gdzies widzial

Najdokladniejszy adresik:
http://www.lacasablava.com/ggdibu3.htm
A matury pilnuj! Nie rozpeezaj sie za bardzo z haftowaniem, bo to straszny
nalog! Dopiero po maturze ruszaj pelnym gazem :-)))
Grazyna, ktora jest nieodwracalnie pochlonieta przez rzeczony nalog

1. Data: 2002-01-06 09:37:27

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nalog! Dopiero po maturze ruszaj pelnym gazem :-)))
> Grazyna, ktora jest nieodwracalnie pochlonieta przez rzeczony nalog

Dziekuje bardzo! Wlasnie o to mi chodzilo. Juz zabieram sie do pracy:)
(a matury pilnuje;)

Agus

1. Data: 2002-01-06 10:28:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nalog! Dopiero po maturze ruszaj pelnym gazem :-)))
>Grazyna, ktora jest nieodwracalnie pochlonieta przez rzeczony nalog

No tak, ale Ty chyba mature masz juz Grazynko , wiec chyba mozesz
oddawac sie namietnosci.

Krysia, zza slupa, pardon, Slupa
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-06 13:10:29

Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:7l9g3u8hdtqktslfg3npiircas7u9sril1@4ax.com...

Ciach
> Krysia, zza slupa, pardon, Slupa
> K.T. - starannie opakowana

Ja myslalam, ze za Slupem jestes tylko na Kuchni :-)))
Haftujesz tez z polproduktow? ;-O

1. Data: 2002-01-06 13:15:15

Od: "Grazyna SZkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:7l9g3u8hdtqktslfg3npiircas7u9sril1@4ax.com...

> No tak, ale Ty chyba mature masz juz Grazynko , wiec chyba mozesz
> [...]

Taaaak, mature mam i dyplom tez, a nawet dwa, ale w duzej mierze zawdzieczam
to mojej mamie, ktora byla niczym kat: Drakonska diete robotkowa mi
stosowala - wyszywanie TYLKO podczas ferii. Wiecie jakie to bylo cierpienie?
Ufff
Grazyna_____________________________________________
________________________
_________

1. Data: 2002-01-06 13:30:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

_________________________

>Ja myslalam, ze za Slupem jestes tylko na Kuchni :-)))
>Haftujesz tez z polproduktow? ;-O

kochaaaana, Slup to instytucja uniwersalna
o KTORE haftowanie Ci chodzi? :))
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-06 13:34:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

_________________________
>_________

Moj Boze...moja Mama byla niesamowicie wyrozumiala jesli chodzilo
o tworcze nalogi i w ogole rozwijanie ducha nie tylko za pomoca
szkoly...zawsze wrecz popierala moje niesamowite pomysly, ludzie
zalamywali rece na jej metody pedagogiczne...ale wyszlo i tak na
Jej...moja bardzo serdeczna przyjaciolka wspomina jeden taki
przypadek, jej Mama byla oburzona i zbulwersowana, JAK moja Mama
mogla cos tam a cos tam...kolezance to zaleglo w pamiec...od 25
lat jest psychologiem od mniejszych dzieci i doszla do wniosku,
ze gdyby wszyscy tak robili jak moja Mama przy tamtej okazji
(mialysmy obie moze po 8 lat), to by bylo dobrze na swiecie..za
to jestem Mamie wdzieczna tez

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-06 14:04:08

Temat: bylo: ptaszek Tweety
Od: "anda" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

azyna_______________________________________________
______________________
> _________

robotkowanie jednak czasem pomaga w pracach!!!! ;-))))
moja magisterka zaowocowala swetrem i trzema krzyzykowymi poduszkami
(no, ale pisalam o wezelkach)
praca na podyplomowych - strasznie powycinanym obrusem richelieu
(praca byla o planowaniu finansowym, a wiadomo ze tam same dziury :-)))

Pozdrawiam
anda
Czekolada to produkt sezonowy.
Sezon na czekoladę poznajemy po tym,że w nazwie miesiąca
jest litera :a lub l lub e.

Szukam:uzywanej maszyny do szycia
Wzory bez dodatków
Uzupelnilam..