publiczne podziękowania dla Janusza

1. Data: 2002-09-16 12:13:16

Temat: publiczne podziękowania dla Janusza
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

niniejszym chcielibyśmy podziękować Januszowi Czapskiemu za miłe
przyjęcie nas na lubelskim Zamku, dzięki czemu poznaliśmy
fantastycznego i nałogowego miłośnika ogrodów, w szczególności
winoroślowych. I, choć czas nas niestety gonił, mieliśmy okazję
posłuchać wrażeń na gorąco z Parku Krajobrazowego pewnych wzgórz,
przedyskutować kąt zaostrzenia przechodniego palika, i napomknąć o
winoroślach. Niestety, wszystko co dobre szybko się kończy, takoż i
skończyło się nasze spotkanie. Mamy jedynie nadzieję, że
zapoczatkowane w Lublinie wątki rozmów będziemy mogli kontynuuować za
jakiś czas we Wrocławiu -- szczegóły wkrótce.

Pozdrawiam w imieniu Inki i swoim,
Grzesiek

PS. Janusz, lało do Puław, później było całkiem znośnie. W sumie, z
Lublina to 6 godzin drogi...
--
Pewien młodzian z miejscowości Allau
Zamiast rosnąć, równomiernie malał:

2. Data: 2002-09-16 12:58:56

Temat: Re: publiczne podziękowania dla Janusza
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m11y7uxhcz.fsf@sapijaszko.net...
> Witam serdecznie,
>
> niniejszym chcielibyśmy podziękować Januszowi Czapskiemu za miłe
> przyjęcie nas na lubelskim Zamku,
Drobiazg! Jak się ma w mieście zamek to dlaczego by tam gości nie
podejmować! :-)))))

dzięki czemu poznaliśmy > fantastycznego i nałogowego miłośnika ogrodów, w
szczególności
> winoroślowych.
Och! zarumieniłem się jak panienka! :-)))
> Mamy jedynie nadzieję, że > zapoczatkowane w Lublinie wątki rozmów
będziemy mogli kontynuuować za > jakiś czas we Wrocławiu
Możesz na mnie liczyć :-))))))
> PS. Janusz, lało do Puław, później było całkiem znośnie. W sumie, z
> Lublina to 6 godzin drogi...
Cieszę się, że podróż była znośna.
Zawsze mówiłem, ze Polska to jest bardzo mały kraj! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-09-16 13:01:25

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chciałbym być upier***wy ale to nie są jakieś wzgórza tylko jakieś
wzniesienia!

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy

4. Data: 2002-09-16 16:36:22

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:am4rf2$na7$1@news.tpi.pl...
> Nie chciałbym być upier***wy ale to nie są jakieś wzgórza tylko jakieś
> wzniesienia!

Dobra! dobra! Ja tam byłem i widziałem. Być moze wieść tradycyjna i gminna
niesie, ze kiedyś dawno temu jakieś wypiętrzenia (wzgórza, wzniesienia) tam
były , ale je chyba dość skutecznie zaorano (zniwelowano) bo płasko tam aż
po horyzont...
Góraaaaaaaaluuuuuuuuu!!!!!!! czyyyyyyy ci nie żaaaaaaaal?
Pozdrawiam :-)
Janusz

jak to roslina ?
dzika roza