pyt o zasilek i rente

11. Data: 2006-07-25 12:46:12

Temat: Re: pyt o zasilek i rente
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S. Dyżurny ruchu w Malczycach, wyjrzał z kanciapy, gdy pociąg już odjechał
i troskliwym głosem, powiedział jak on to się bardzo o mnie martwił abym nie wpadł
pod pociąg.
Tu mi nerwy puściły i posłałem mu wiązankę dotyczącą jego pracy i funkcjonowania PKP.
I takie "..uje kolejowe" są niereformowalne i nieusuwalne, nic dziwnego, że PKP jest
deficytowa
i nie osiąga zysków.

12. Data: 2006-07-25 16:21:55

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grela (interpio) napisał(a):
> Tu mi nerwy puściły i posłałem mu wiązankę dotyczącą jego pracy i funkcjonowania
PKP.

Napisz skargę na niego. Jak będzie musiał pisać wyjaśnienie, to może
na następny raz się bardziej zastanowi i jednak zareaguje wcześniej.

Tak przy okazji - nie lepiej było pojechać następnym pociągiem
do Wrocławia i tam poszukać noclegu? Czasu by Ci zeszło niewiele
więcej, a mniej byś się zmęczył...

Pozdrawiam,
Gerard

13. Data: 2006-07-25 16:44:16

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 lipiec (wtorek) o godz. 14:35, Piotr Grela (interpio) napisał(a)
co następuje:

To miałeś podróż z przygodami.
--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam

14. Data: 2006-07-25 23:29:41

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w wiadomości
PKP.

> Napisz skargę na niego. Jak będzie musiał pisać wyjaśnienie, to może
> na następny raz się bardziej zastanowi i jednak zareaguje wcześniej.
A "..uj" mu w dupę. Z drugiej strony nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Miałem sporo emocji, dwa razy na drodze 94 mało co mnie nie rozjechali,
droga nierówna, dziurawa i ble jak połatana,
teraz E-8 z Wrocławia do Oleśnicy - uważam za bardzo dobrą drogę.
Poza tym 100 zł. prawie dosłownie mi spadło z nieba ;-)

> Tak przy okazji - nie lepiej było pojechać następnym pociągiem
> do Wrocławia i tam poszukać noclegu? Czasu by Ci zeszło niewiele
> więcej, a mniej byś się zmęczył...
Masz rację ale nie wiedziałem, że ta podróż mi tak wiele czasu zajmie,
do Wrocławia (Leśnicy) jechałem 2 godziny, przez Wrocław kolejne 2 i aż 3 godziny
zajęła mi trasa do Oleśnicy.
Następnym razem, wsiadam na handbika od Magnusa i chrzanię kolej
84 km. to to na tym sprzęcie jakieś 3-4 godziny.
--
Pozdrawiam Piotrek

Zdecydowanie poznam bogatą Panią, wiek bez znaczenia, mile widziana chorowita.

15. Data: 2006-07-29 20:01:30

Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem skąd jesteś, ale też jestem na I grupie i od marca otrzymuje
zasiłek ww wysokości 154 czy 157 zł. dokładnie nie pamiętam, ale wiem że
jest po nad 150 zł./
pozdrawiam
Dawa

16. Data: 2006-07-29 21:30:20

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 lipiec (sobota) o godz. 22:01, Dawa napisał(a) co następuje:

> Nie wiem skąd jesteś, ale też jestem na I grupie i od marca otrzymuje
> zasiłek ww wysokości 154 czy 157 zł. dokładnie nie pamiętam, ale wiem że
> [...]

Ja jestem z woj. wielkopolskiego i dostaję zasiłek w wysokości 144 zł jak
już pisałam wcześniej.

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam
Paulla

Niepełnosprawni na polskiej Wikipedii
[market] sprzedam kolano 3R45 OTTO-BOCK do protezy
bo to Polska wlasnie
gdzie udac sie po zasilek pielegnacyjny
Dla niedosłyszących dzieci...