pytania do AM - wydzial lekarski

1. Data: 2002-06-22 08:37:26

Temat: pytania do AM - wydzial lekarski
Od: "gm_juras" <g...@s...com.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie moge je znalezsc ???

2. Data: 2002-06-22 12:50:14

Temat: Re: pytania do AM - wydzial lekarski
Od: "B. Stanczyk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 lipca na przyklad na kazdej AM ;)

a tak na serio to chyba w dziekanacie. ja dostalem na kursie :)

pozdrawiam
BS

3. Data: 2002-06-22 18:05:39

Od: "Bartosz Krakowiak" <k...@a...wam.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o pytania egzaminacyjne to jak ja zdawalem 3 lata temu
przygotowywalem sie z takiej serii ksiazek
w ktorej pytania z kazdego przedmiotu byly podzielone na dzialy tematyczne.
Oprocz pytan na AM byly tam tez
pytania dodatkowe (moze od autorow) i z innych wydzialow. Lacznie bylo chyba
z 5000 pytan z fizyki, biologii i chemii. Mozna to bylo kupic w kazdej
ksiegarni
ktora miala jakis zwiazek z medycyna. Uwazam ze
swietna sprawa. A pytan to w dziekanacie raczej sie nie dostanie, ale
widzialem jak kiedys sprzedawali na
drzwiach otwartych w AM we Wroclawiu.
No chyba ze ci chodzi o pytania z tego roku ... :))

jak przytyc?
stomatologia ?
Sprzedam Europlus + Reward 10 CD program do nauki J.angielskiego z systemem rozpoznawania mowy!
Problem natury neurologicznej
Suplementy