pytanie : badanie płynu mózgowo-rdzeniowego

1. Data: 2003-02-28 06:22:50

Temat: pytanie : badanie płynu mózgowo-rdzeniowego
Od: "Antey" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupę,

Na grupę tę piszę po raz pierwszy, a że z medycyną mam kontakt prawie
wyłącznie
w czasie gdy choruję, moje pytanie może być nieco nieścisłe...

Chciałbym się dowiedzieć, gdzie we _Wrocławiu_ mogę wykonać
badanie płynu mózgowo-rdzeniowego pod kątem stwierdzenia/wykluczenia
zapalenia opon mózgowych ( i określenia rodzaju ). Głównie zależy mi
na szybkim i wiarygodnym uzyskaniu wyniku....
I czy przy stwierdzeniu obecności jakichkolwiek szkodliwych "żyjątek"
coś na kształt antytbiorgramu jest wykonywane z definicji ( jak np. przy
wymazie
z gardła ) czy muszę sobie zażyczyć tego osobno ?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :O)

--
Pozdrawiam serdecznie,
-<Piotr "Antey" D.>-

2. Data: 2003-02-28 12:50:17

Temat: Re: pytanie : badanie płynu mózgowo-rdzeniowego
Od: "Antey" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fenylohydrazyna" <f...@g...pl> napisał w
wiadomości
> badanie płynu mózgowo- rdzeniowego mozna zrobic w szpitalu neurologicznym
> przy ul. Traugutta we Wrocławiu -- niestety nie wiem jak to proceduralnie
> wykonać -- pozdrawiam
Dziękuję bardzo - mam nadzieję, że dalej sobie poradzę :)

Pozdrawiam, Antey

3. Data: 2003-02-28 18:35:51

Temat: Odp: pytanie : badanie płynu mózgowo-rdzeniowego
Od: "fenylohydrazyna" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Antey" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wymazie
> z gardła ) czy muszę sobie zażyczyć tego osobno ?
>
> Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :O)

Okulary dla kierowcy !!!
gdzie rodzic w Warszawie?
Grypa - jak najlepiej samemu.
Terapia w komorze hiperbarycznej