pytanie do lekarzy

1. Data: 2001-09-20 10:19:36

Temat: pytanie do lekarzy
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy biorac polyvaccyne do nosa mozna rownoczesnie zaszczepic sie szczepionka
przeciw grypie, np. vaccigripem?
adas

2. Data: 2001-09-20 12:50:09

Temat: Re: pytanie do lekarzy
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy biorac polyvaccyne do nosa mozna rownoczesnie zaszczepic sie szczepionka
> przeciw grypie, np. vaccigripem?
> adas

Na lekarzy jak zwykle mozna liczyc w Polsce. Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz
na proste pytanie.

3. Data: 2001-09-20 14:06:28

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dzien dobry kto powie...
A czego na milosc Drumy (Lem) Ty sie spodziewasz. Przychodni? Napisales
maila o 12 a o 14 sie obraziles. A jak myslisz, gdzie jest w tej chwili
przecietny lekarz? A czy myslisz, ze taki przecietny lekarz ma w przychodni,
czy gabinecie dostep do komputera i do sieci. NIE MA! Na tej grupie lekarze
pisza gdzies ze 2 x na godzine, chyba ze akurat siedza w domu i pilnuja
fachowcow,jak ja. Reszta to posty pacjentow, wiec statystycznie 4 lekarzy Ci
nie odpowiedzialo, ja jestem tylko chirurgiem ortopeda i o szczepionkach
pojecia wielkiego nie mam. Na pytanie z mojej dzialki tez odpowiem Ci wtedy,
gdy pytanie mnie zainteresuje, bo akurat mam inne ciekawe zajecia :-) (a
wlasnie studiuje jedna bardzo ciekawa prace o biomechanice endoprotez, zeby
moc odpisac autorce - takze z pl.sci.medycyna)
Pozdrawiam
Blade

4. Data: 2001-09-20 14:18:17

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Blade
>
> Rzeczywiscie nie wpadlem na to, ze pisza tylko pacjenci. Lekarze nie potrafia
oblugiwac Internetu. Potrafia tylko sie klaniac. No, moze nie tylko...
adas

5. Data: 2001-09-20 17:33:20

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oblugiwac Internetu. Potrafia tylko sie klaniac. No, moze nie tylko...
> adas

Domyslam sie, ze brak odpowiedzi wynika tez z pzryjetej w srod lekarzy
zasady "nic za darmo"
adas

6. Data: 2001-09-20 18:19:51

Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Blade Runner <B...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9oct7m$2ako$...@n...ipartners.pl...
> nie odpowiedzialo, ja jestem tylko chirurgiem ortopeda i o szczepionkach
> pojecia wielkiego nie mam.

jestem podd wrazeniem, bylem pewien, ze nie ma tuu _zadnego_ lekarza

7. Data: 2001-09-21 07:12:58

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"skuter" <s...@p...onet.pl> wrote in news:9odd4c$ot0$2@news.tpi.pl:
> jestem podd wrazeniem, bylem pewien, ze nie ma tuu _zadnego_ lekarza
przepraszam, zdarzają się
----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

8. Data: 2001-09-21 08:31:32

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co za rozczeniowa postawa....Jezeli uwazasz ze lekarze potrafia sie tylko
klaniac,brac pieniadze to zadaj swoje pytanie np.kominiarzowi.A Blade
Runner nie napisał ze lekarze nie umieja obslugiwac internetu tylko nie maja
do nich w pracy dostepu-jednym slowem czytaj uwaznie odpowiedzi.
Przykro mi ale na twoje pytanie nie znam odpowiedzi-najprosciej bedzie jak
zadzwonisz do swojego lekarza domowego ktory najlepiej zna twoja historie
choroby i w koncu to prawdopodobnie on bedzie cie szczepil.
Pozdrawiam Karolina

9. Data: 2001-09-21 12:17:51

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sep 2001 a...@p...onet.pl wrote:

> Domyslam sie, ze brak odpowiedzi wynika tez z pzryjetej w srod lekarzy
> zasady "nic za darmo"
> adas

slusznie, przede wszystkim lekarze nie znaja sie na Internecie
a poza tym wielu w ogole nie umie czytac i pisac i to jest
powazny problem, bo bez tej umiejetnosci nie da sie korzystac
z Internetu.

A tak na powaznie to przy takim poziomie tej grupy to powinniscie
sie cieszyc, ze w ogole co jakis czas jakiemus lekarzowi sie
chce odpisywac. Jak ostatni "wyjdzie i zamknie drzwi"
to bedzie ok.

Nic, wraca znow temat tworzenia grupy moderowanej, nie wykluczone,
ze trzeba bedzie cos takiego zrobic

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

10. Data: 2001-09-21 12:19:18

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to bedzie ok.
>
> Nic, wraca znow temat tworzenia grupy moderowanej, nie wykluczone,

Ale jaja. Oto obraz lekarzy w Polsce. Kupe slow nie na temat. Zadalem proste
pytanie i zadnej odpowiedzi. Jedyna konkretna to ta, ze trzeba cenzure
wprowadzic. Jasne. Lekarze, zwlaszcza ci na wysokich stolkach, w wiekszosci
popierali komunistow, a na pewno nie byli nigdy za reformami. Panowie, wezcie
sie lepiej do roboty, nauczcie sie leczyc ludzi, bo strach wogole do was
chodzic po porade. Na poczatek rozwiazcie zagadke ze szczepionkami, ktora wam
zadalem. Na wszelki wypadek zwroce sie do lekarzy na Zachodzie.
adas

Pytanie o urologa
Nadzerka
preparat TFX- ważne