pytanie dotyczące budowy nerek

1. Data: 2002-07-18 07:24:35

Temat: pytanie dotyczące budowy nerek
Od: "Daria" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów,

Jestem nowa, ale czytam Waszą grupę od już kilku tygodni; wreszcie
odważyłam się zadać pytanie: od pewnego czasu pobolewała mnie prawa nerka.
Bolała to może za duże słowo, raczej często czuję, że ją mam. Podczas
badania przez lekarza internistę po puknięciu w nią poczułam lekki ból.
Kilka dni temu robiłam badanie USG, wykazało ono, że w prawej nerce mam
przerośniętą piramidę. Lekarz nie wydawał się tym specjalnie zaniepokojony,
choć wspomniał, ze przyczyną może być np. guz nerki (chi chi chi jak to
łatwo przestraszyc pacjenta) i kazał powtórzyć badanie za pół roku. Dodam,
że nie był to lekarz urolog, ale ginekolog położnik.

Bardzo proszę o krótką informację na ww. temat.

Pozdrawiam Grupę,
Iza

2. Data: 2002-07-18 17:42:42

Temat: Re: pytanie dotyczące budowy nerek
Od: "Marta" <m...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie słuchaj ginekologa tylko idz do urologa. Ja wczoraj byłam i podczas
badania USG lekarz 'prawie' stwierdził, że mam kamień w nerce, jednak po
dokładniejszych oględzinach stwierdził że kamieniem to nie jest bo nie
spełnia wszystkich kryteriów. Uczulił mnie też żebym nie słuchała radiologów
robiących USG jeśli będą twierdzić że takowy kamień mam, bo w końcu urolog
lepiej się na tym zna niż radiolog (albo ginekolog).

Także najlepiej w przypadku takich podejrzeń iść do urologa, żeby inni
lekarze niepotrzebnie nie straszyli.

3. Data: 2002-07-19 06:54:54

Od: "Daria" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za informację, naprawdę mnie uspokoiła.

Pozdrawiam,
Iza

Alergia na...nikiel??
co sadzicie o tym pomysle...