pytanie o psychologa

1. Data: 2004-12-06 12:46:47

Temat: Re: pytanie o psychologa
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczesiu" <s...@p...pl> wrote in
news:cp16ok$2p2s$1@node2.news.atman.pl:

> Co się przypierdalasz, jak mi koleżanka ego masuje?

Lubie sie przypierdalac, kiedy widze jak moja matka masuje komus ego.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Glupota nie zawsze czyni zlym, zlosc zawsze czyni glupim

1. Data: 2004-12-06 16:05:12

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lubie sie przypierdalac, kiedy widze jak moja matka masuje komus ego.

A ja myślałem, że to Gabi Gold z Herbatki u Tadka.

1. Data: 2004-12-06 16:18:39

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczesiu" <s...@p...pl> wrote in news:cp204m$kf2$1@node3.news.atman.pl:

> A ja myślałem, że to Gabi Gold z Herbatki u Tadka.

Bo to ona.

1. Data: 2004-12-06 17:59:39

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to ona.

- Rodzina za granicą - nie posiadam. A ma ciotkę w Anglii, a Anglia to za
granicą jest.
- Forsę ma w Anglii, a nie ciotkę! Marciniak mi mówił jak z klubu odchodził.
To mnie każe do siebie wydzwaniać i wtedy te głupoty gada: "A to ciocia z
Anglii do mnie dzwoni?" - I dziwi się.
- Patrz pani - ten człowiek w życiu słowa prawdy nie powiedział!

1. Data: 2004-12-06 23:52:47

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tłiti" <k...@o...pl> wrote in message

> Trzeba go leczyć, a nie potępiać.
> Może zorganizujemy jakąś akcję? Np. czytanie dla kominka (każdy po 30
minut
> jakieś bajki, albo co), albo wyślemy go na zimowisko? Niech dzieciak ma
> chociaż trochę radości w życiu. Bądźmy wrażliwi na nieszczęście...

A moze Kominkowi nie trzeba niczego wiecej poza porzadnym ruchaniem?
Zamiast gadac/czytac o pierdolach zastosujcie to wyjscie - jest bardzo
skuteczne
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2004-12-07 08:13:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti:
> ... Trzeba go leczyć, a nie potępiać.

"A rzeczywiście wydaje Ci się, że te [...] "odchyłki" daje się w 100%
wyleczyć?"
"... w chorobach psychicznych często występują nawroty."

> ... Bądźmy wrażliwi na nieszczęście...

Nie, nie w tym wypadku.

--
Czarek

1. Data: 2004-12-07 08:16:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti:
> nie można być pesymistą.

Przede wszystkim "nie mozna byc" przesadnie naiwnym.

--
Czarek

1. Data: 2004-12-07 13:18:53

Od: Aristide Torchia <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczesiu napisał(a):

> Do rzeczy - myślałem, że "wywłoka" to synonim słowa "dziwka", lub raczej
> "kurwa" (puszcza się dla przyjemności), choć z drugiej strony - faktycznie -
> nie raz słyszałem jak do faceta ktoś powiedział "ty kurwo".

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=69009

wywłoka ż a. m odm. jak ż III, CMs. ~oce; lm D. ~ok (także DB. ~ków --
tylko o mężczyznach)
posp. o osobie o złej reputacji, zwykle o kobiecie

--
AT

1. Data: 2004-12-08 17:45:24

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wywłoka ż a. m odm. jak ż III, CMs. ~oce; lm D. ~ok (także DB. ~ków -
> tylko o mężczyznach)
> posp. o osobie o złej reputacji, zwykle o kobiecie

Dzinks.

CENZURA c.d.
Moje rozmowy z Marcinem - Polandel (2)
Aniu K. - to do Ciebie
Jestem psychikiem
podejscie spoleczno - kulturowe zachowan czlowieka