pytanie o skierowanie

1. Data: 2004-06-07 13:56:34

Temat: pytanie o skierowanie
Od: "dy" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jesli cos nie tak dzieje sie z penisem (jakies taki plamki i jak by
schodzila skora z zoledzia takie male kawaleczki i zpach jak by nie ten) czy
jest konieczneosc odrazu pojscia do wenerologa ?czy potrzebne jest
skierowanie??? czy wystarczy pojsc do lekarza pierwszego kontaktu ???

jesli ktos moze mi pomoc bardzo prosze dziekuje z gory pozdrawiam

DY

2. Data: 2004-06-07 14:14:25

Temat: Re: pytanie o skierowanie
Od: "Wegier" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wenery mozesz isc bez skierowania...

--

........ ____ #___
... _____//______O___\\____ ------ __o

3. Data: 2004-06-07 18:16:47

Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest konieczneosc odrazu pojscia do wenerologa ?czy potrzebne jest
> skierowanie??? czy wystarczy pojsc do lekarza pierwszego kontaktu ???

idz do wenerologa

4. Data: 2004-06-08 20:37:10

Od: WITUX <w...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dy napisał:
> [...]
> skierowanie??? czy wystarczy pojsc do lekarza pierwszego kontaktu ???
>

> jesli ktos moze mi pomoc bardzo prosze dziekuje z gory pozdrawiam

Hehehehe......
Kup sobie krem PIMAFUCIN lub PIMAFUCORT i smaruj "czape" na noc, po paru
dniach powinno zejść.Najprawdopodobniej to taka grzybica nie groźna.

pozdr...
WiTUX

wezły chłonne
ILE % za zwichnięcie i złamanie nadgarstka ???
kto przetlumaczy lacine ??
czy pomoze ELIDEL ??
Senność, kolano, nos.