pytanie o zwalcznie komarów

11. Data: 2002-11-25 08:34:25

Temat: Re: pytanie o zwalcznie komarów
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu,
czy czytałaś o tym w prasie, czy widziałaś na własne oczy, bo tym sposobem
byłabym chyba najbardziej zaineresowana, choć z bakteriami
wiadomo...ostrożnie.
Gabi

12. Data: 2002-11-25 08:35:58

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
niestety autanem truję się ja - komary odstrasza tylko w momencie
"psukania".
Gabi

13. Data: 2002-11-25 08:40:31

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w swoim ogrodzie nie mam stojącej wody, natomiast po jednej stronie
mam zdziczały ogród sąsiadki a po drugiej częściowo zarosłe bajorko u
drugiego sąsiada. Ale to wszystko było również wtedy gdy byłam młodsza i
mieszkałam tam na stałe. A jednak komarów było zdecydowanie mniej.

14. Data: 2002-11-25 08:44:11

Od: "Jlanta Cembrzynska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie,
niestety przy pensji otrzymywanej w polskim instytucie naukowym mozna myslec
jedynie o 'domowych" sposobach zwalczania komarów. Ale dobrze wiedziec, ze
inni naukowcy ostro dzialaja na róznych niwach.
Gabi

Uzytkownik "JBMMMac" <j...@a...com> napisal w wiadomosci
> [...]
dzialanie
> polega na tym ze butla gazowa emituje podobny gaz jaki wydechuja ludzie
> przyciagajac tym glodne krwi ludzkiej :))) komary i maszyna emitujaca ten
gaz
> zaoptrzona jest w cos podobnego jak odkurzacz ktory wsysa je do pojemnika.
> Umieszczona strategicznie maszyna moze wylapac w ciagu kilku godzin pare
setek
> komarow. Jak na razie efektywnosc tych maszyn jest bardzo rozna ale
> zainteresowanie nimi szczegolnie w rejonach gdzie komary przenosza "West
Nile

15. Data: 2002-11-25 08:54:30

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
O tej metodzie zwalczania komarów wyczytałam w naszej lokalnej
prasie.Mieszkam na Żuławach, a metodę zastosowano w okolicach Krynicy
Morskiej, Stegny itd. , są tam lasy i masa komarów przeszkadzających
wczasowiczom. Wątpię jednak czy można będzie stosować to indywidualnie.
Pozdrawiam Kaśka

Użytkownik Jlanta Cembrzyńska <G...@i...sosnowiec.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:arsnct$mgh$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
> czy czytałaś o tym w prasie, czy widziałaś na własne oczy, bo tym sposobem
> byłabym chyba najbardziej zaineresowana, choć z bakteriami

Doświetlanie kwiatów zimą w mieszkaniu...
@ Masz oczko wodne ? ? ?
sadzenie cytrusów
Śnieg
'Ogrody' w TV