pytanie odnosnie zmiany pigulki

1. Data: 2004-11-21 20:07:04

Temat: pytanie odnosnie zmiany pigulki
Od: "klepol" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mialbym prosbe o pomoc. Moja dziewczyna zmienia wlasnie pigulke z Diane-35
na Cilest. Mam zatem pytanko - czy przy zmianie pigulki trzeba normalnie
stosowac 7 dniowy okres przerwy miedzy ostatnim listkiem Diane a pierwszym
Cilest ? Druga sprawa - czy Cilest jest juz normalnie skuteczny od pierwszej
tabletki, mimo zmiany rodzaju pigulki ?

Z gory slicznie dziekuje,
Pawel

2. Data: 2004-11-21 23:10:51

Temat: Re: pytanie odnosnie zmiany pigulki
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

najbezpieczniej jest zacząć nowe pigułki od pierwszego dnia krwawienia. ten
sposób sprawdza się zarówno przy zmianie na pigułki o mniejszej zawartości
etinylestradiolu, jak i na "mocniejsze".

3. Data: 2004-11-23 09:39:32

Od: "klepol" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najbezpieczniej jest zacząć nowe pigułki od pierwszego dnia krwawienia. ten
> sposób sprawdza się zarówno przy zmianie na pigułki o mniejszej zawartości
> etinylestradiolu, jak i na "mocniejsze".

z tego co sprawdzilem w ulotkach - obie pigulki maja identyczna ilosc
etinylestradiolu - 0,035. W tym wypadku chyba spokonie mozna zrobic 7-dniowa
przerwe ? Jaka jest w takim razie zasada ?

4. Data: 2004-11-23 21:54:57

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym wypadku chyba spokonie mozna zrobic 7-dniowa
> przerwe ?
można.

> Jaka jest w takim razie zasada ?
że możesz postapić jak chcesz: robić 7 dni przerwy, nie robić wcalem, zacząć
od pierwszego dni krwawnienia. każdy sposób w tym przypadku daje ciąglość
zabezpieczenia, choć najlepszą opcja jest 7 dni przerwy, bo nie wybijasz się
z dotychczasowego rytmu brania pigułek

Działanie jonizatorów
Aparat stały - kilka pytań
guz ?