pytanie techniczne

1. Data: 2004-01-08 17:13:28

Temat: pytanie techniczne
Od: "Irek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

jakiego serwera najlepiej uzywac do czytania grupy. Onet kaze mi ciagle
podawac haslo. A moj nowy tfu! XP nie kasuje przeczytanych listow. Pomozcie
gamoniowi!

Irek

2. Data: 2004-01-08 18:17:43

Temat: Re: pytanie techniczne
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:btk34s$c70$1@news.onet.pl...
> [...]
kaze mi ciagle
> podawac haslo. A moj nowy tfu! XP nie kasuje przeczytanych

Ja używam news.task.gda.pl, ale mimo ustawienia reguł
wiadomości dla grupy usuwać muszę ręcznie:-(
Natomiast gdzy czytałam przez tepsę, tego problemu nie było,
tyle że szło ślamazarnie:-(

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-01-08 19:08:05

Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Irek<k...@p...onet.pl>
napisał(a)
w swojej wiadomości
<news:btk34s$c70$1@news.onet.pl> ,na co zmuszony
jestem odpowiedzieć :
> Kochani,
>
> jakiego serwera najlepiej uzywac do czytania grupy. Onet kaze mi ciagle
> podawac haslo. A moj nowy tfu! XP nie kasuje przeczytanych listow.
> Pomozcie gamoniowi!

hmm ,to chyba zależy od tego z jakiego jesteś rejonu i jakie masz połączenie
z Netem

w Tomaszowie u Zony używam news.vogel.pl i news.gazeta.pl - połączenie
poprzez kablówkę
w Milanówku u Mnie używam news.vogel.pl ; news.tpi.pl i news.onet.pl i
news.icm.edu.pl - połączenie poprzez modem TPSA
to wszystko skonfigurowane w hamsterze (to taki program pobierający posty
przed OE) i jeszcze drobny programik OEFirewall - tu ustawiam wrotki i
sygnaturki aby ich nie wpisywać za każdym razem

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl
Milanówek ( http://www.too-old.prv.pl ) , a obok stolica Państwa Urzędników

4. Data: 2004-01-08 19:38:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-01-08 20:08:13

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JESTEM NA GADU GADU NR 2023146 LUB 458266 ODEZWIJ SIWE DO MNIE TO CI
WSZYSTKO POWIEM.
POZDRAWIAM JACEK WALEWSKI
Ps. Mam juz komputer!!

6. Data: 2004-01-09 08:36:22

Od: "Irek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> wiadomości dla grupy usuwać muszę ręcznie:-(
> Natomiast gdzy czytałam przez tepsę, tego problemu nie było,

Nie pamietam juz z czego korzystalem wczesniej ale wowczas moglem bez
problemu wykasowac wszystkie posty i te czytane i nieczytane. Szewc bez
butow chodzi a maz specjalistki od informatyki ...

Irek

7. Data: 2004-01-09 08:45:55

Od: "Irek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> schrieb im Newsbeitrag

> hmm ,to chyba zależy od tego z jakiego jesteś rejonu i jakie masz
połączenie
> z Netem

Polaczenie ma stale a ze wzgledu na rejon liczylem ze Somsiad z Hamburga sie
zglosi ale Zdzichu pewnie jeszcze do siebie dochodzi po Sylwestrze.

> w Tomaszowie u Zony używam news.vogel.pl i news.gazeta.pl - połączenie
> poprzez kablówkę

Ty mnie zon nie przypominaj, bo mnie diabli biora. Po co ja sie zenilem z
informatykiem?! Zeby teraz ludziom glowe zawracac?!

> [...]
> przed OE) i jeszcze drobny programik OEFirewall - tu ustawiam wrotki i
> sygnaturki aby ich nie wpisywać za każdym razem

Jak paskuda przyjdzie do domu, to pochowam plyty Sinatry i oddam dopiero
wtedy, jak mi porzadek zrobi. Dziekuje za te inne propozycje. Moze beda
lepsze niz dotychczasowe.
> --
> kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński

Irek

PS. Ciesze sie ze jeszcze zyjesz, bo kiedys pisalem i pisalem... i nic

8. Data: 2004-01-09 08:49:58

Od: "Irek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag

> jesli nie masz zbyt wiele czasu na siedzenie w sieci
> to najlepiej wejsc na jakas bramke www
> naprzyklad www.newsgate.pl
/.../
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Nie uwierzysz ale zrozumialem. Moze rzeczywiscie tak bedzie lepiej. Przekaze
dalej. Dzieki.

Irek

PS. Kiedys mnie o cos prosiles ale wowczas nie moglem pomoc. Teraz mam
wiecej doswiadczenia i moge sie podzielic uwagami. Wkrotce sie odezwe.

9. Data: 2004-01-09 23:10:38

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> /.../
> >
> Nie uwierzysz ale zrozumialem. Moze rzeczywiscie tak bedzie lepiej.
:)
dla mnie to najwygodniejsza opcja
trzeba tylko zastosowac te filtry sortujace
:)

> PS. Kiedys mnie o cos prosiles ale wowczas nie moglem pomoc. Teraz mam
> wiecej doswiadczenia i moge sie podzielic uwagami. Wkrotce sie odezwe.
:)
dziekuje
juz jakby nieaktualne
:)
prawie wszystkiego sie wywiedzialem
zalozylem nawet tam konto
ale ewentualnie po pierwszym maja tam wystartuje
bo teraz zbyt wiele z tym komplikacji
:)

10. Data: 2004-01-14 16:10:34

Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Irek<k...@p...onet.pl>
napisał(a)
w swojej wiadomości
<news:btlr35$n7c$2@news.onet.pl> ,na co zmuszony
jestem odpowiedzieć :

> "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> schrieb im Newsbeitrag

Ty nie chowaj tych płyt tylko przy nich sie postaraj ;-)))) ,a Żona się
potem odwdzięczy (chodzi oczywiście o Internet )

zmieniłem adres jak widzisz więc może dlatego nic nie wiem o Twoim pisaniu ?

--

wniosek
ujawniam się:)
Male, maluskie doniczki ;)))