pytanie, wełna owcza

1. Data: 2004-02-26 17:11:15

Temat: pytanie, wełna owcza
Od: "Klara" <kbajka@WYTNIJ_TO.mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja z pytaniem:) właściwie nawet nie w swoim imieniu.

Czy nie wiecie, gdzie i ewentualnie za ile można dostać wełnę owczą, taką
jak na stronie: www.akkus.com.pl/osprzet/main.htm i dalej w materiałach
tłumiących.
Wiem że podana jest tam i cena i możliwość zakupu, ale chodzi mi o to czy to
jest przystające do rzeczywistości, no i czy można dostać to w
"rzeczywistym" sklepie? A może w górach u bacy? :)

Dziękuję za wszelkie informacje :)

Klara (w-wa),
(która intensywnie powinna pracować nad dyplomem)

1. Data: 2004-02-26 17:34:31

Temat: Re: pytanie, wełna owcza
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (która intensywnie powinna pracować nad dyplomem)
>
> Ostatnio widziałam Zakopanym pod Gubałówką. Ale nie wiem czy to dokładnie
taka o jaką Ci chodzi. Nie była droga. Pozdrowienia i owocnej pracy.

1. Data: 2004-02-26 21:00:22

Temat: Re: pytanie, we3na owcza
Od: "Klara" <kbajka@WYTNIJ_TO.mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

a do czego ma byc ta welna?
Właściwie to nie jest wełna, co próbuję (bez skutku) wytłumaczyć mojemu
chłopakowi, tylko raczej runo :)
Potrzebne do wytłumienia komory głośnikowej w kolumnie:)

jak szukasz welne na gobeliny(tkane)to mam
namiary na dobra i sprawdzona welne
Dzięki za chęci, ale chwilowo powinnam się skupić na ukończeniu studiów:(

Klara/w-wa

1. Data: 2004-02-26 21:33:38

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klara wrote:

> a do czego ma byc ta welna?
> Właściwie to nie jest wełna, co próbuję (bez skutku) wytłumaczyć mojemu
> chłopakowi, tylko raczej runo :)
> Potrzebne do wytłumienia komory głośnikowej w kolumnie:)

A nie może użyć grubej gąbki? O ile pamiętam, w moich głośnikach jest
taka właśnie baaardzo gruba gąbka i radzi sobie całkiem nieźle, a włożył
ją tam producent :) Dokładniej mówiąc głośniki już są inne, a obudowa i
gąbka wiecznie żywe ;)

> Dzięki za chęci, ale chwilowo powinnam się skupić na ukończeniu studiów:(

życzę powodzenia :)
Julita z tym samym problemem ;)

--
www.szpilka.netnafta.pl