pytanie z astrologii

11. Data: 2005-05-20 20:51:42

Temat: Re: pytanie z astrologii
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 May 2005 21:33:29 +0200, Bpjea napisał(a):

> A na jakie najczesciej trafiasz?

Fioletowe:)

Pozdrawiam
Marta

12. Data: 2005-05-20 21:24:23

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Fri, 20 May 2005 02:17:05 +0200, Bpjea napisał(a):
>
> Bo nie mogę trafić na białe przymiotno...
> Poza tym mam wrażenie, ze w szkółkach przymiotno po macoszemu traktowane
> jest.

W takim razie ja na Ciebie publicznie nakrzyczę. Mam białe, rozsadzałam
wiosną, paczke słałam....tzeba było mówić :(

Pozdrawiam
Kaśka

13. Data: 2005-05-20 22:36:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Fioletowe:)

Cale fioletowe? Ciemnofioletowe? To u mnie wyglada wrecz identycznie jak
to u Michala.

Pozdrawiam,
Bpjea

14. Data: 2005-05-21 05:28:29

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 May 2005 00:36:20 +0200, Bpjea napisał(a):

> "Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Cale fioletowe? Ciemnofioletowe? To u mnie wyglada wrecz identycznie jak
> to u Michala.

Kwiaty rurkowate są oczywiscie żółte, języczkowate jasnofioletowe - poza
tym cała roślina ma 25-30 cm w czasie kwitnienia. Drugie przymiotno jest
trochę wyższe i kwiaty ma ciemniejsze.
Oba nabyte jako przymiotno ogrodowe.

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2005-05-21 05:29:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 May 2005 23:24:23 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> W takim razie ja na Ciebie publicznie nakrzyczę. Mam białe, rozsadzałam
> wiosną, paczke słałam....tzeba było mówić :(

Ups...
W ten sposób to wysępiłabym połowę Twojego ogrodu;)

Pozdrawiam
Marta

16. Data: 2005-05-21 19:29:22

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Kwiaty rurkowate są oczywiscie żółte, języczkowate jasnofioletowe - poza
> tym cała roślina ma 25-30 cm w czasie kwitnienia. Drugie przymiotno jest
> trochę wyższe i kwiaty ma ciemniejsze.

U mnie tylko we wczesnym stadium sa lekko fioletowawe. Pozniej sa biale.

> Oba nabyte jako przymiotno ogrodowe.

Samo wyroslo, w wielu miejscach. Nie wiem kiedy sie przynioslo.

Pozdrawiam,
Bpjea

17. Data: 2005-05-21 19:31:07

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 May 2005 21:29:22 +0200, Bpjea napisał(a):

> "Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> U mnie tylko we wczesnym stadium sa lekko fioletowawe. Pozniej sa biale.

U mnie fioletowe do przekwitniecia. Chcesz?

> Samo wyroslo, w wielu miejscach. Nie wiem kiedy sie przynioslo.

A nie, jedno przywlokła (nabyła) dla mnie Ewa, jedno nabyłam osobiście,
trzecie przytargałam od Zosi Wilkowej, ale nie kwitło jeszcze. Za to
zdjecia widziałam, fioletowe....

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2005-05-21 19:39:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie, jedno przywlokła (nabyła) dla mnie Ewa, jedno nabyłam osobiście,
> trzecie przytargałam od Zosi Wilkowej, ale nie kwitło jeszcze. Za to
> [...]

Dobra, dobra, kiedy wyzdrowieję (grypa)
zdobędziemy kolejny szczyt.
Poszukaj na mapie ciekawych zakątków,
a ja przysposobię cyfraczka do zbliżeń;-)

Pozdrawia na wyciągnięcie ręki boletus

19. Data: 2005-05-21 19:55:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie fioletowe do przekwitniecia. Chcesz?

Nie, dzieki :)
Ale moze Ty chcesz te bialo kwitnace? I tak predzej czy pozniej je
skosze...

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2005-05-21 19:58:35

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 May 2005 21:55:24 +0200, Bpjea napisał(a):

> Nie, dzieki :)
> Ale moze Ty chcesz te bialo kwitnace? I tak predzej czy pozniej je
> skosze...

Chcę:) Za brunerę? widziałam że jest na liście poszukiwanych:)

Pozdrawiam
Marta

Sadzonki iglakow, thuje........ poszukiwane
Jaka kosa spalinowa?
Tuje zasilanie
Trawnik
Hoya