pytanie zasadnicze

1. Data: 2004-03-11 08:57:32

Temat: pytanie zasadnicze
Od: "speeder" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy można upiec chleb bez drożdży?

Podobno spożywanie drożdży nie jest obojętne dla organizmu.

--
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
www.superkoszulki.pl

2. Data: 2004-03-11 09:12:23

Temat: Re: pytanie zasadnicze
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

speeder w wiadomości news:c2pab6$49q$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Czy można upiec chleb bez drożdży?

Mozna, stosujac zakwas/zaczyn z maki zytniej.

> Podobno spożywanie drożdży nie jest obojętne dla organizmu.

Dosc ogolne stwierdzenie, z ktorym nie sposob sie nie zgodzic :) Zywe pewnie
moga zaszkodzic (zagrzybienie ukladu pokarmowego?), zabite maja raczej wplyw
pozytywny, ze wzgledu na zawartosc witamin i mikroelementow.

3. Data: 2004-03-11 09:13:16

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "speeder" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy można upiec chleb bez drożdży?

To pytanie na pl.rec.kuchania chyba???
Ja czasem pieke cos na styl macy-czyli maka z woda i sola to ciasto. potem
walkuje placki, smaruje roztopionym maslem, zwijam w rulonik potem w
slimaka, potem walkuje raz jeszcze i na patelnie na rozgrzany tluszcz.To
jest awaryjny chleb, gdy go zxabraknie w domu.

> Podobno spożywanie drożdży nie jest obojętne dla organizmu.

Pewnie tak.A gdzie to czytałes/ slyszales?
Ja po drozdzach w chlebie, ciescie bardzo zle sie czuje Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

MM- indeks i ładunek
MM- indeks i ładunek
MM- indeks i ładunek
nowy sprzet do odchudzania
być może spam --ale warto zobaczyć!!!!!!!!!