pytanko?

1. Data: 2004-08-24 13:46:16

Temat: pytanko?
Od: "KasiaS" <n...@m...takiego.pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie mi ,mam wydaje mi sie banalne pytanie,ale jak sie robi na
szydelku nie na okraglo tylko rzadkami czy wychodzi wam jakby co drugi rzad
inaczej?
jestem leworeczna i jak obracam robotke aby zaczac nowy rzad to mam lewa
strone i prawa taka sama .co ja robie zle? prosze o podpowiedz
kasia z slaska

1. Data: 2004-08-24 14:08:20

Temat: Re: pytanko?
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaS wrote:
> [...]
> jestem leworeczna i jak obracam robotke aby zaczac nowy rzad to mam lewa
> strone i prawa taka sama .co ja robie zle? prosze o podpowiedz

hmmm... Na szydełku to nie wychodzi jak na drutach, że lewa jest inna.
Różnice są minimalne, więc pewnie robisz wszystko dobrze. Jak możesz, to
podrzuć ten wzór, też jestem leworęczna, jakby co mogę pomóc :)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-08-24 18:43:06

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaS" <n...@m...takiego.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jestem leworeczna i jak obracam robotke aby zaczac nowy rzad to mam lewa
> strone i prawa taka sama .co ja robie zle? prosze o podpowiedz

Tak bedzie bez wzgledu na to czy jestes prawo- czy leworeczna. Roznice
zobaczysz tylko ty, bo ja robisz.
Pozdrawiam Ula Wrocław tez leworeczna

1. Data: 2004-08-24 18:49:38

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza sie, deczko inaczej wychodzi. Ale roznica jest dosc minimalna,
pozniej jej generalnie nie widac.

Pozdrawiam,
Connie

xxx - jak przygotowac juz wyszyty obrazek?
[xxx] Kotki na kołderki pachworkowe
[xxx] Może Newtonki komuś potrzebne?
Czy warto mieć maszynę dziewiarską?
szukam wzoru obrazka takiego pieska