rachunki za prąd

1. Data: 2004-11-29 18:28:36

Temat: Re: rachunki za prąd
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-29 20:18 +0200, Użytkownik aneta napisał :
> Witam
> Chciałabym się dowiedzieć w jakiej wysokości płacicie rachunki za prąd. Mój
> ostatni rachunek to przeszło 270zł. Wydaje mi się że to bardzo dużo. Dodam
> że nie mam kuchenki ani piekarnika gazowego, czajnik też mam zwykły na gaz,
> mieszkanie ma około 74m2, pranie robię średnio 3 razy w tygodniu. Napiszcie
> ile wy płacicie może mi się wydaje ze to dużo, ale wszyscy moi znajomi płacą
> dużo mniej?

Za miesiac czy na pol roku? Za miesiac to duzo, za pol roku - malo.

Edytka [edymon]

/wolę byc starą dupą niż młodym dupkiem/

1. Data: 2004-11-29 19:01:51

Od: hgfh <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

aneta wrote:
> [...]
> ile wy płacicie może mi się wydaje ze to dużo, ale wszyscy moi znajomi płacą

ja płace ok. 60-70 zlotych na miesiac

1. Data: 2004-11-29 19:07:38

Od: "Ingrit" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zapłaciliśmy za 4 miesiące 190 zł. Średnio wychodzi po około 40 zł.
miesięcznie.
Dodam , ze właściwie wszystko mamy na prąd, ( kuchenkę, czajnik)
często korzystamy z komputera i właściwe w ogóle nie oszczędzamy.
Mieszkanie mamy mniejsze bo 47 metrów, ale mimo to wydaje mi się , że
rzeczywiście za dużo płacicie:(
Warto to wyjaśnić w Zakładzie energetycznym.
Pozdrawiam:)

1. Data: 2004-11-29 19:36:23

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aneta" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zwykły na gaz,
> mieszkanie ma około 74m2, pranie robię średnio 3 razy w

Przy takich założeniach to stanowczo za duzo. Może zrób kilka
razy, o różnych porach dnia (najlepiej późnowieczorne)
doświadczenie: wyłącz WSZYSTKO, pamietaj o lodówce, o elektronice
domowej (telewizor, wieża, komputer itp.) - tą wyłącz całkiem, z
gniazdka, nie tylko z pilota i sprawdź, czy tarcza licznika stoi
w miejscu.

J.

1. Data: 2004-11-29 19:42:48

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Średnio 150zł/miesiąc. Też się denerwowałem, ale po analizie niestety norma:
- dwa agregaty chłodnicze (lodówka i zamrażarka)
- komputer z UPS praktycznie 24h/dobę
- elektryczna płyta grzejna, mikrofalówka, pralka, zmywarka i oświetlenie
w/g potrzeb
- akwarium (wcale niemała pozycja)
- 16 zasilaczy i urządzeń w stanie gotowości do użycia
(telefony, telewizory, wieża audio, mikrofalówka, fax, budziki,
radioodtwarzacz itp)

Pozdrawiam emarcin

1. Data: 2004-11-29 21:41:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Napiszcie
> ile wy płacicie może mi się wydaje ze to dużo, ale wszyscy moi znajomi

No wlasnie, jak juz wczesniej ktos zauwazyl, za jaki okres(?)
Jesli za miesiac, to byloby spooro. Jesli za 3 m-ce, to (90,-) do przyjecia,
ale sa tacy co placa mniej - nie wiem jak to robia:)
Ja place ok.120,- m-nie.
Przejzyj watek ponizej "Zarowki energooszczedne" z 21.11.04r. jest tam tez
troche na temat rachunkow za prad.

Zaplatalas sie chyba z ta kuchenka, piekarnikiem i czajnikiem? Mozesz to
sprostowac?

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

1. Data: 2004-11-30 10:07:00

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Napiszcie
> ile wy płacicie może mi się wydaje ze to dużo, ale wszyscy moi znajomi

moze ktos ci sie wpiął...

1. Data: 2004-11-30 13:15:22

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 29 Nov 2004 19:18:59 -0000, na pl.rec.dom, aneta napisał(a):

> [...]
> ile wy płacicie może mi się wydaje ze to dużo, ale wszyscy moi znajomi płacą

Podobny metraz mam i place okolo 100 - 120 zl za dwa miesiace, staram sie
drastycznie oszczedzac, ale lodowka musi pracowac, pralke tez musze
wlaczyc, piekarnik mam elektryczny, telewizor wieczorami do pozna, komputer
z UPS prawie 24 godziny, no i oswieltenie, ale z tym roznie bo czesc to
swietlowki czesc zarowki, dochodzi czeste uzywanie przez zone zelazka i
suszarki do wlosow (codzinnie, to tez ciagnie)...

z tego co wiem to za moj licznik trojfazowy mam juz wieksza oplate, roznie
jest w kazdym wojewodztwie z oplata za prad, warto zobaczyc ile jest w
Twoim miejscie za jedna kilowatogodzine

poza tym zazwyczaj duzo pochlaniaja

1. Data: 2004-11-30 13:25:19

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 29 Nov 2004 22:41:48 +0100, na pl.rec.dom, Iwona_s napisał(a):

> Jesli za miesiac, to byloby spooro. Jesli za 3 m-ce, to (90,-) do przyjecia,
> ale sa tacy co placa mniej - nie wiem jak to robia:)

ja tez nie wiem jak oni to robia, ale doszedlem po rachunku sasiadki, jej
nie ma prawie caly dzien w domu, pracuje, co moze wiec zuzywac u niej prad?
komputera tez nie ma, a to jest wg moich obliczen bardzo malo...

Kupilem nawilzacz i jest jeszcze duszniej. Prosba o wyjasnienie
pl.rec.budowanie
pytanie o piec 2-funkcyjny - czy on się aby nie popsuł?
Ogrzewacz przepływowy elektryczny - opłaca się?
lakier na parkiet dębowy