rak płuc

1. Data: 2004-12-05 12:05:34

Temat: rak płuc
Od: Isia <i...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam się czy przy raku płuc jest możliwe aby podczas badań
lakarskich, lekarz nie stwierdził żadych zmian słuchowych??
z góry dziękuję za odpowiedź
Isia

2. Data: 2004-12-05 12:45:44

Temat: Re: rak płuc
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 05 Dec 2004 13:05:34 +0100, Isia wrote:

> Zastanawiam się czy przy raku płuc jest możliwe aby podczas badań
> lakarskich, lekarz nie stwierdził żadych zmian słuchowych??

Jasne, ze możliwe. Przecież płuca nie służą do słuchania. Co innego,
gdyby to był rak ucha;)

BP, NMSP

> z góry dziękuję za odpowiedź

Poważniej: w raku płuca mogą, ale nie muszą być obecne zmiany osłuchowe,
ale o ile mi wiadomo nie istnieją żadne takowe dla raka specyficzne.
Znaczy: lekarz mógł coś słyszeć, ale na przykład mógł to potraktować
jako objaw innego schorzenia albo wariant normy.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Zatoki
Waznośc badań?
ósemki a kasa chorych
Uczucie potrzeby fizjologicznej podczas stosunku
Jak wyczuc stomatologa?