rakieta do tenisa dla 6-latka

1. Data: 2005-11-21 20:29:08

Temat: rakieta do tenisa dla 6-latka
Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mój 6-letni (w styczniu skończy 7) syn za namową kolegi zapisał sie na
tenisa. Ja niestety o tym sporcie nie mam zielonego. Ma mieć swoją
rakietke. Pani powiedziała, żeby była to 60-tka. Czy ktoś może poradzić
czym kierowac się wyborze rakietki? Jakie firmy polecacie w tej "branży"?
Przy okazji zakupów w Tesco oglądalismy rakiety. Najtańsze kosztowały
granicach 30-40zł (nie pamiętam jakiej marki), były również z firmy
DUNLOP - koszt ok. 70zł. Mnie osobiście podobały się te z Dunlopa. Czy
to dobra firma? A może są jakieś lepsze, które mają rakietki w tej mniej
więcej cenie? Za pomoc i wszelkie sugestie z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Elwira

2. Data: 2005-11-22 00:10:33

Temat: Re: rakieta do tenisa dla 6-latka
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Plavia" <p...@o...pl> wrote in message news:dltbeu$17d$1@news.onet.pl...
> Witam
> Mój 6-letni (w styczniu skończy 7) syn za namową kolegi zapisał sie na
> tenisa.

Ja na Twoim miejscu przeszłabym się jednak do specjalistycznego sklepu
tenisowego. Tam Ci podpowiedzą i pomogą dobrać coś sensownego. Rakiety dla
dzieci robią różne firmy i Wilson i Dunlop i Head. Możesz też poszukać w
googlu. Wilson miał dawniej katalog internetowy. Od biedy można spróbować w
dużych sklepach sportowych np. Go Sport albo Decathlon, choć tam pewnei
teraz narty królują. W markecie typu Tesco rakiety bym jednak nie kupowała.
To już lepiej odkupić dobrą rakietę od dziecka, które ze swojej wyrosło. Bo
maluchy z rakiet wyrastają o wiele szybciej niż te rakiety się niszczą.
Anka - mama 13-letniego tenisisty:)

Farby witrażowe - czyszczenie
do mam przedszkolaków:)prośba o sugestie-długie
lalka Murzynka
koszt edukacji
...ginące rzeczy w szkole...:-/