ratunku (chyba jednak OT ;-)

1. Data: 2005-03-21 20:57:58

Temat: Re: ratunku (chyba jednak OT ;-)
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny, czy Wy tez przesiadujecie tyle czasu wieczorami przed kompem w
> poszukiwaniu wzorow xx ?
> Juz nawet nauczylam sie krzyzykowac i sciagac wzory jednoczesnie ;-)
> Ratunku, to jakas ciezka choroba!
>
> --
> Ania K   :-)
> znad serwetki i sprzed meilody (wreszcie udalo mi sie zalogowac)
>
> ****
> moje fotki :  http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos
>

> Cześć, czym byłoby życie bez namiętności i nałogów. Ostatnio doszłam do
wniosku, że cierpię na internato &#8211; robótkoholizm. Wcześniej cierpiałam na
drutoholizm i w pełni opanowałam równoczesne śmiganie drutami, czytanie książek
i oglądanie telewizji. Ostatnio zapadłam na ostrą &#8222;obrazkowicę
krzyżykową&#8221; i
trochę trudniej jest z czytaniem ale powoli i to opanowuję, trochę brakuje mi
trzeciej ręki do szukania wzorów po internecie.
Pozdrawiam wszystkich uzależnionych
Krystyna

1. Data: 2005-03-21 21:59:16

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana_Koli <a...@g...pl> napisał(a):

> Dziewczyny, czy Wy tez przesiadujecie tyle czasu wieczorami przed kompem w
> poszukiwaniu wzorow xx ?
> Juz nawet nauczylam sie krzyzykowac i sciagac wzory jednoczesnie ;-)
> Ratunku, to jakas ciezka choroba!

milo to wszystko poczytac, jakos razniej sie robi...
odkad pojawilo sie dvd (wiec czas juz jakis)tocze z mezem "wojne" gdy cos
ogladamy bo on woli napisy ja wersje z lektorem (bo mozna robotkowac)
anna

1. Data: 2005-03-21 22:58:20

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sekutnica"

> o papudze nie wspomne ....
***
no lepiej nie wspominaj ...

> sekutnica z mnostwem czasu chwilowo
***
nieladnie tak sie przechwalac ;-PP
AniaK

1. Data: 2005-03-22 07:25:16

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ana_Koli wrote:

>Ufffff, co za ulga ... Po przeczytaniu Waszych postow poczulam sie duzo
>zdrowsza ...
>;-))))
>
>AniaK,
>pracujaca zawodowo matka trojga, fanka drutow i szydelka od lat 30,
>zakrecona krzyzykowo od niedawna, za to maksymalnie .......
>(o innych maniach typu kaktusy, ogrodek i zbieractwo roznych roznosci lepiej
>juz nie bede wspominac...)

Apropo zbieractwa - przypomnij mi, jak bede we wrzesniu jechala do
Polski, ze mam dla ciebie jajka - niespodzianki (znaczy sama zawartosc,
skorupke pozarlam ;))

Buzi
Kot sklerotyk - mialam je przywiezc w zeszlym roku...

1. Data: 2005-03-22 08:10:38

Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" napisał w wiadomości ...

> na szczescie to uzaleznienie nie jest scigane litera prawa :))))))))
>
> skrzacik uzalezniony takze
>
> ps. czyzbysmy tworzyly anonimowy klub uzaleznionych??? :)

1. Nie anonimowych - każda z nas się przedstawia
2. Jesteśmy na dobrej drodze - podobno podstawą w przypadku uzależnień jest
uświadomienie sobie swojego uzależnienia:)
3. To nasze uzależnienie podlega leczeniu - z jego powodu (przynajmniej w
moim wypadku) zbiera mi się sterta prasowania, obiad czasem się zjednoczy z
garnkiem tworząc na dnie malownicze czernie i brązy, a -3,75 dioptrii na
każde z oko to wcale nie jest dużo!!!
4. Trzeba umieć dojrzeć dobre strony sprawy:
-- tworzymy rzeczy piękne, przydatne, albo tylko cieszące oko, ale na pewno
UNIKALNE!!!,
-- mobilizujemy siebie same do uczenia się nowych rzeczy, takich jak
skracanie linków, posługiwanie sie różnymi programami, stajemy sie
mistrzyniami jeśli chodzi o przeszukiwanie zasobów sieci, instalujemy
rozmaite cuda w naszych kompach, by móc np. przy przeszukiwaniu stron www
oglądać telewizję - same plusy!!!
-- mobilizujemy naszych mężczyzn do inwestowania w lepszy sprzęt (monitor,
coby oczka nie bolały, drukarkę, żeby można wydrukować schematy, skanery,
aby móc podzielić się własnymi dobrami).

Tak więc:

Uzależnione robótkowiczki - łączcie się!!!

--
AgaWa & Malutek (~07.08.2005)
GG 4624445

PS. Moje uzależnienie sięgnęło szczytu/dna* (niepotrzebne skreślić) -
pomyślałam, czy nie spróbować przerobić obrazu z przypalonego dna garnka na
obraz xxx zatytułowany "Kuchenna abstrakcja" :))))

1. Data: 2005-03-22 18:41:22

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kot napisał:
> [...]
> skorupke pozarlam ;))
>
> Buzi
> Kot sklerotyk - mialam je przywiezc w zeszlym roku...

Naszykuj tylko to ja ten tego, moge dostarczyc :)

sekutnica z czasem :P

1. Data: 2005-03-22 19:57:22

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot"

> [...]
> pozarlam ;))
>
> Buzi
> Kot sklerotyk - mialam je przywiezc w zeszlym roku...
*****

Ojej, ale fajnie :-)
Przypomne na pewno
Ania

1. Data: 2005-03-22 19:58:20

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sekutnica" :

> Naszykuj tylko to ja ten tego, moge dostarczyc :)
>
> sekutnica z czasem :P
****
Jeszcze fajniej :-))))
Ania

1. Data: 2005-03-22 19:58:58

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

>Naszykuj tylko to ja ten tego, moge dostarczyc :)
>
>sekutnica z czasem :P

Naszykowano ;)

Kot i sasiedzi chalasujacy okropnie i budzacy mi dzidzie, wrrrr

--
Grał razem z Jimim Hendrixem i King Crimson! Jego utwory biją rekordy popularności
Beatlesów i Sinatry! Legendarny Gordon Haskell - 10.04 w Polsce!

ratunku (chyba jednak OT;-)
[szydelko] moze spodniczke na lato?
xxx Pocałunek - Lanarte
maszyna do robienia swetrów