ratunku grzyb!

1. Data: 2001-03-24 11:00:26

Temat: ratunku grzyb!
Od: "Ewelina" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy,
O ja głupia! Uwierzyłam dobremu skąd inąd sklepowi ogrodniczemu, że
sprzedawana przez nich mieszanka do wysiewu nasion jest parowana.
Oczywiście, nie była! Po wysianiu kilku rodzajów bylin na powierzchni
pojawiły się strzępki grzybni, wyglądające jak wata. Jeszcze nie jest tego
dużo, ale rośliny już kiełkują i jak szybko czegoś nie zrobię, zmarnieją.
Co się najlepiej nadaje do oprysku wschodzących roślin? Zależy mi na tych
siewkach, bo wzeszły m.in. dziewięćsił bezłodygowy, szarotka i parę innych
dla mnie dość cennych.
pozdrawiam, Ewelina