ratunku!!! - w jakiej temperaturze sernik?

1. Data: 2003-01-25 17:18:59

Temat: ratunku!!! - w jakiej temperaturze sernik?
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem

Przygotowałam sernik i chcęgo właśnie włożyć do piekarnika, ale nie mam
pojęcia w jakiej temperaturze piec.
To jest mój pierwszy sernik, więc pomocy!!!
Dodam, że jest to sernik czarno-biały z przeepis Asi z przepisów WKN.

Danka

1. Data: 2003-01-25 17:20:14

Temat: Re: ratunku!!! - w jakiej temperaturze sernik?
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę że w 180 - 200 stopni będzie akurat ale musisz zaglądać i pilnować
czy ciasto jest gotowe po jakiejś godzinie.

Aguś

1. Data: 2003-01-25 17:24:01

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b0ugqv$sjk$...@n...onet.pl...
> [...]
> To jest mój pierwszy sernik, więc pomocy!!!
> Dodam, że jest to sernik czarno-biały z przeepis Asi z przepisów WKN.

tez sie pytalam na grupie pare dni temu, ale niestety nikt nie
odpowiedzial:-(
ja piekalm ten sernik w 200 stopniach
Pozdrowka
Bea

1. Data: 2003-01-26 10:02:20

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję, serniczek wyszedł wspaniale - może jak dla mnie tylko
troszkę za słodki.
Polecam

Danka

Strogonof
PIZZA CIASTO WIEM WIEM BYŁO NIE RAZ ALE...
Pieczeń rzymska
Tort kaszubski (P)
pilne- bażant