recepty za granica

1. Data: 2001-09-09 00:26:27

Temat: recepty za granica
Od: "Piotr" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz o to pytalem, ale nie otrzymalem zadnej odpowiedzi: Czy ktos moze wie
jak wyglada sprawa akceptacji polskich recept za nasza zachodnia granica?
Lekarz zalecil mojemu ojcu lek, ktory jest znacznie mniej toksyczny (skutki
uboczne) od dostepnego w polsce odpowiednika, ale niestety, nie jest on
dopuszczony do sprzedazy w Polsce. Recepte moge miec, ale co dalej?
Pomozcie! Moze ktos wie?
Pzdr
Piotr

2. Data: 2001-09-09 21:12:25

Temat: Re: recepty za granica
Od: "Andrzej" <c...@d...max.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uboczne) od dostepnego w polsce odpowiednika, ale niestety, nie jest on
> dopuszczony do sprzedazy w Polsce. Recepte moge miec, ale co dalej?

Nie jestem fachowcem , ale znam realia .
Polska Recepta za granicą zostanie zrealizowana ( przy dobrej woli osoby )
pod warunkiem , że zapłacisz za dany lek .

3. Data: 2001-09-21 21:41:38

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uboczne) od dostepnego w polsce odpowiednika, ale niestety, nie jest on
> dopuszczony do sprzedazy w Polsce. Recepte moge miec, ale co dalej?

jeszcze powinno istniec cos takiego jak import docelowy - zadzwon do
najblizszej izby aotekarskiej lub nadzoru farmaceutycznego - oni beda wiedziec
napewno.

adam

4. Data: 2001-09-24 09:54:51

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze powinno istniec cos takiego jak import docelowy - zadzwon do
> najblizszej izby aotekarskiej lub nadzoru farmaceutycznego - oni beda wied
ziec
> napewno.

Import docelowy nie istnieje od 1-go styczna! Jest tylko lista leków czasowo
dopuszczonych do obrotu. Jeżeli leku nie ma na tej liście nie ma formalnej m
ożliwości sprowadzenia go przez aptekę.

IRenka

mailto:a...@p...pl

" I 8-go dnia Pan popatrzył na świat i stworzył inżynierów"

Genetyka?
hurtownia Medicare
Co to za lek?
apteki dla farmaceutów