refundowane tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2004-03-01 14:59:26

Temat: refundowane tabletki antykoncepcyjne
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

które aktualnie tabletki sa na liscie refundowanych? przekopalam
internet i archwia grup dysk ale nic konkretnego nie znalazłam. Za
wszelką pomoc z góry dziekuje.
--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

2. Data: 2004-03-01 16:02:14

Temat: Re: refundowane tabletki antykoncepcyjne
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszelką pomoc z góry dziekuje.
> --
> ---z tego co kiedys czytałam to kilka rodzajów 3-4 starszego rodzaju.
zaden z nowej generacji nie są refundowane :-/
p.

3. Data: 2004-03-01 16:05:37

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> które aktualnie tabletki sa na liscie refundowanych?
stediril 30, microgynon 21, rigevidon tbl powlekane.
diane 35

Materialy do MRCS
Varices haemorrhoidales III stopien/IV stopien
Trimowax ????
jak zainstalowac mozille w slackware 9.1
Arytmia ?