regulacja okien

1. Data: 2005-08-12 04:54:41

Temat: regulacja okien
Od: "Piotr Kusiak" <p...@p...nie-chce-spamu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taki problem

Kupiłem plastikowe okna i ostatnio zauważyłem że jedno ciężko się
zamyka, tzn. przymyka sie dobrze tylko przy przekręcaniu klamki w celu
zamknięcia gdy brakuje ok 30 stopni do pionowego ułożenia, trzeba użyć
znacznie większej siły, żeby domknąć ją do pionowego ułożenia.

Gdzie powinieniem dokonać regulacji?

Piotr Kusiak

2. Data: 2005-08-12 05:19:09

Temat: Re: regulacja okien
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pooglądaj zawiasy. Tam zawsze jest śruba do regulacji. Z reguły na malutki
kluczyk imbusowy.
JAck

3. Data: 2005-08-12 07:17:09

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kusiak" <p...@p...nie-chce-spamu.onet.pl>
napisał w wiadomości news:ddh9ve$dj4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Gdzie powinieniem dokonać regulacji?

Regulacja okien plastikowych to ciężki temat, nie jest to w każdym
razie na tyle proste, żeby napisac konretnie: "pokręć tym i będzie
dobrze"
Położenie całego okna względem framugi (w pionie) reguluje się śrubą
przy dolnym zawiasie (zwykle schowana pod plastikową osłoną zawiasu) i
to jest akurat proste, ale też raczej nie jest przyczyną twoich
problemów.
Stawiabym raczej na poszczególne rygle - je się reguluje kluczem
imbusowym wstawionym w gniazdko na samym ryglu, przez jego obracanie
dookoła osi. Rygiel jest mimośrodowy i w zalezności od tego, jak go
ustawisz będzie dociągał okno bardziej albo mniej.

J.

lodoweczka P vs E?
[kolejny raz] jaka pralka
Jakie żelazko za max 250zł?