regulacja temperatury w lodówce

11. Data: 2007-05-05 16:21:10

Temat: Re: regulacja temperatury w lodówce
Od: AA <u...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):

> No właśnie. Może być co najwyżej przydatna funkcja "super mrożenie"
> stosowana podczas zamrażania większej ilości produktów. Po zamrożeniu
> wystarczy, że jest poniżej -18.
> To, że temp. skacze w zamrażarce, to normalne. W lodówce masz to samo, tylko
> elektronika jest tak zaprogramowana, że na skoki +/- jakieś 3oC nie reaguje.
> Nie zrobili tego dla zamrażarki :) W większości tego typu lodówek tak jest
> zaprogramowana elektronika, że podaje po pewnym czasie temp. nastawione i
> nie reaguje na zmiany dochodzące nawet do 5 st. i klienci się cieszą, że
> [...]

Ha, no i chyba tu jest pies pogrzebany... Sprawdzałem innym termometrem
jak to wygląda w chłodziarce i faktycznie, wyświetlało się ciągle 6
stopni a na tym drugim termometrze było czasem 5 a czasem 8.
Czyli wygląda na to, że to termometr mierzy "zbyt dokładnie" w
zamrażarce. Gdyby miał taką samą histerezę jak ten w chłodziarce to
dalej też bym się cieszył, że mam precyzyjną lodówkę :-)