reklamacja

1. Data: 2008-12-21 16:10:13

Temat: reklamacja
Od: "hovat" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam male pytanie, zakupiłem piekarnik elaktryczny amica do zabudowy kuchni ,
wstawiony, podlaczony i działa

zapewne nie bylo by problemu gdyby nie to ze amica na szybie z przodu
nalepia nalepke, kiedy ja odkleiłem okazalo sie ze zostaly duze polacie
kleju na szybie, poniewaz bałem sie zastosowac rozpuszczalnik lub podobny
srodek zona zastosowala plyn ludwik i ku naszemu zdziwieniu klej zszedł
tylko ze w tych miejscach zostały dwie duze ciemne plamy na szkle.

dzwonilem do servisu i pani mi powiedziala ze niestety ale to nie podlega
reklamacji

to pytam sie po jasnom cholere przyklejaja to na piekarnik? nie mozna
zastosowac innego kleju lub w inny sposób dostarczyc klientowi ta wiadomosc

co wy o tym myslicie, co robic reklamowac?
sa szanse na wymiane dzwiczek lub szyby?

pozdrawiam hovat

2. Data: 2008-12-21 17:16:44

Temat: Re: reklamacja
Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Dec 2008 16:10:13 -0000, "hovat" <h...@g...pl> wrote:

>co wy o tym myslicie, co robic reklamowac?
>sa szanse na wymiane dzwiczek lub szyby?

Ale po co od razu reklamować? Skoro to jest szyba, to nie ma czego się
bać! Szmatkę nasączyć rozpuszczalnikiem i przetrzeć. Jak nie pomoże to
spróbować innego rozpuszczalnika (nitro?), benzyny ekstrakcyjnej,
spirytusu... Te chemikalia szyby nie uszkodzą, to nie woda królewska
;-)
Chyba że szyba jest ozdobiona jakimś lakierem (ja np. mam
wylakierowane poziome kreski) to wtedy bym nie ryzykował i reklamacja
wydaje się jak najbardziej uzasadniona. Ewentualnie niech napiszą
jakiego rozpuszczalnika można użyć.
--
A.

3. Data: 2008-12-21 19:33:30

Temat: [OT] Re: reklamacja
Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 12/21/2008 6:16 PM, agent73 wrote:
[...]
> spróbować innego rozpuszczalnika (nitro?), benzyny ekstrakcyjnej,
> spirytusu... Te chemikalia szyby nie uszkodzą, to nie woda królewska
Woda królewska też szybie nie zaszkodzi!
MS
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

4. Data: 2008-12-21 20:51:19

Temat: Re: [OT] Re: reklamacja
Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Dec 2008 20:33:30 +0100, Michał Sobkowski
<m...@f...adres.invalid> wrote:

>Woda królewska też szybie nie zaszkodzi!

Eeeee... mmmmm.... nooooo... Jak by to powiedzieć.... Chemię ostatni
raz miałem z 15 lat temu w podstawówce a pamięć już nie ta ;-)
Coś tam gadali o jakiejś substancji którą się przechowuje w butelkach
powleczonych od środka parafiną żeby szkła nie zeżarła, myślałem że to
to... ;-)
--
A.

5. Data: 2008-12-22 06:46:52

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Coś tam gadali o jakiejś substancji którą się przechowuje w butelkach
> powleczonych od środka parafiną żeby szkła nie zeżarła, myślałem że to

To raczej kwas fluorowodorowy.

Witek

6. Data: 2008-12-23 08:02:26

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź benzynę ekstrakcyjną i odtłuść te powierzchnie a nie szukaj kwadratowych
jaj.

Jakie drzwi odporne na zalepienie dziurek od kluczy ?
szukam pralki
pralka automat 43x65
ciche odkurzacze
Jasiu, a mlynek, MLYNEK ???