remont parkietu

1. Data: 2003-02-24 08:35:23

Temat: remont parkietu
Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, już nie raz się na Was nie zawiodłam.

Tym razem poszukuję (w Warszawie) ekipy, która zrobi remont parkietu.
Warunki są niestety ciężkie :( Mieszkanie umeblowane, mebli nie mamy
gdzie wynieść, więc trzebaby to robić etapami. Nie sądzę aby poszedł na
to ktoś, kto lubi klienta szybko zaliczyć. No i oczywiście im taniej tym
lepiej, ale najważniejsza jest jakość usługi, więc proszę o info od osób,
które taki remont robiły i są zadowolne (bez zastrzeżeń) z usługi. Czas
nie nagli. Mam nadzieję zacząć na wiosnę (i skończyć przed jesienią ;-))))

Pozdrawiam,
Nela