richelieu na zasłonke szukam

1. Data: 2003-08-29 20:21:40

Temat: richelieu na zasłonke szukam
Od: "kotka" <1...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam jakiegoś wzoru Richelieu na zasłonkę/firankę do łazienki. Ponieważ
okno wychodzi na ulicę nie chcę, aby ludzie mieli "wgląd" - więc odpada coś
przezroczystego (np. szydełkowy filet-chociaż lubię). Wymyśliam sobie właśnie
coś haftowanego Richelieu - mam nadzieję że poratujecie. Do tej pory w tej
technice wykonywałam tylko serwetki, więc nie mam nic co nadawałoby się na
załonkę.

Pozdrawiam

Kotka (Małgorzata)

1. Data: 2003-08-30 02:38:16

Temat: Re: richelieu na zasłonke szukam
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do mojego albumu może coś dla siebie znajdziesz
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=_Bos_&Rub
rID=7829

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-08-30 06:35:33

Temat: ????????
Od: Beazuku <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry.
Jestem z grupy robotki-reczne.
Ogladalalam ostatnio Pani album i wsrod innych pieknych rzeczy
zobaczylam wlasnie obrazki "????????" malych zwierzatek.
Mam prosbe, jesli posiada Pani schematy w wersji elektronicznej
to bardzo prosilabym o przeslanie.

Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2003-08-30 16:06:01

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "kotka"

> [...]
> technice wykonywałam tylko serwetki, więc nie mam nic co nadawałoby się na

Poszlo na priv
Beata ( Bruksela )

Meilaody
Moja nowa stronka