robaki? u dorosłego [26 lat] i małego [6 miesiecy]

1. Data: 2004-05-04 10:01:42

Temat: robaki? u dorosłego [26 lat] i małego [6 miesiecy]
Od: Jerzy MJ <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Mam duży problem [mam 26lat]. Od pewnego czasu po wypróżnieniu czuję
mocny swąd i pieczenie w "tamtych" okolicach. Zaczeło się może dwa
tygodnie temu. Na początku było to raz na 3-4 dni, teraz mam prawie
codziennie. Podczas wypróżniania prawie nic nie boli, ale najgorsze są
godziny (wczoraj prawie cały dzień!) po wyjściu z toalety. Swędzenie nie
daje spokoju, czasem człowiek chce się wściec!

Co najgorsze zauważyłem u mojego syna [6 miesiecy] że ostatnio ma bardzo
niespokojne noce. Szczególnie ostatnia - ma zamknięte oczy ale wierci
się na okrągło (głównie 4-ta rano i okolice).

Czy powyższe oznaki mogą być objawami jakiś owsików czy czegoś podobnego
? Myślałem o hemoroidach, ale przecież nie czuję bulu w trakcie,
swędzenie rozpoczyna się po.

Coś kupić na to czy iść do lekarza? Potrzebne jest skierowanie od
rodzinnego ?

pozdrawiam
j...@p...fm - wyrzuć kropkę z je.rzy - antyspam

2. Data: 2004-05-04 10:57:26

Temat: Re: robaki? u dorosłego [26 lat] i małego [6 miesiecy]
Od: "antonina" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy MJ" <j...@p...fm> wrote in message
> [...]
> swędzenie rozpoczyna się po.
>

> Coś kupić na to czy iść do lekarza? Potrzebne jest skierowanie od

Mialam identyczne objawy a przyczyny były różne.
Gołym okiem w stoslcu widac było białe nitki - owsiki. Pomagały tabletki -
na receptę, ale dplegliwości powracały. Trwało to przez wiele miesięcy - za
każdym razem pomagały tabletki.
Po pewnym czasie swędzenie i pieczenie i tp. znów sie pojawiły i lekarstwo
nieskutkowało. Przestraszyłam sie, że sie przyzwyczaiłam do leków. Ale
okazało się, że nie.
Badanie kału przestało wykazywaś owsiki. Zastosowałam na wlasną rękę maść
przeciw hemoroidom i po paru dniach dolegliwośc ustąpiła, Jeśli powraca -
stosuje maść i jednorazowe posmarowanie pomaga.
A podkreślam - objawy i dolegliwości były identyczne w obu przypadkach.

Przyjrzyj sie gołym okiem na stolec - jeśli nic nie zobaczysz (a po takim
czasie owsiki powinny być widoczne) - zastosuj maść HERBAPOLU (jest
najtańsza).

A.

3. Data: 2004-05-04 12:24:20

Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli zauwazysz w stolcu owsiki to naturalnym lekarstwem jest czosnek.
Trzeba zjeść 1 ząbek/3 godziny gryząc przez dwa, trzy dni. Dodatkowo
podniesiecie sobie odporność na różne inne infekcje. Najlepiej niech zje
cała rodzina, to nie będziecie czuli że śmierdzicie a i pewność wyplenienia
owsików bedzie większa.
Pozdrawiam
W.

4. Data: 2004-05-04 12:32:31

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wałgus" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Najlepiej niech zje cała rodzina

Ze szczególnym uwzglednieniem polrocznego dziecka

5. Data: 2004-05-04 13:06:02

Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" napisał w wiadomości

| Ze szczególnym uwzglednieniem polrocznego dziecka

Fakt...

6. Data: 2004-05-04 13:30:57

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy MJ" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> No tak, ale co z moim synem ? Czosnek ? Jak ?

Po pierwsze pediatra, albo lekarz rodzinny.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

7. Data: 2004-05-04 13:31:09

Od: Jerzy MJ <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wałgus napisał:
> Użytkownik "batory" napisał w wiadomości

> Fakt...

No tak, ale co z moim synem ? Czosnek ? Jak ?

pozdr

8. Data: 2004-05-06 10:05:17

Od: "ola kos" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

antonina <...@o...pl> napisał(a):
Zastosowałam na wlasną rękę maść
> przeciw hemoroidom i po paru dniach dolegliwośc ustąpiła, Jeśli powraca -
> stosuje maść i jednorazowe posmarowanie pomaga.

czesc mozesz powiedziec jak nazywala sie ta masc

dzieki

9. Data: 2004-05-10 11:56:04

Od: "antonina" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ola kos" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
> antonina <...@o...pl> napisał(a):
> Zastosowałam na wlasną rękę maść
>
> czesc mozesz powiedziec jak nazywala sie ta masc
>
> dzieki

Maść HERBAPOLU przeciwko hemoroidom.
A.

Dermatoskopia