robaki w doniczce :(

1. Data: 2007-01-05 18:10:25

Temat: robaki w doniczce :(
Od: "justyna" <j...@p...clear.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od paru tygodni mam jakieś szkodniki w doniczkach i to w dodatku we
wszystkich jakie mam w domu.
Są to małe ok. 1mm albo mniejsze podłużne białe robale z nóżkami i siedzą
tylko w ziemi, nie włażą na kwiatek.
Nie wiem jak się nazywają, pomimo przeszukania całego netu i nawet rozmowy
z panią z kwiaciarni :(.
Czy ktoś się spotkał może z takim robaczkiem i może wie jak go zwalczyć?

Justyna

2. Data: 2007-01-05 18:17:42

Temat: Re: robaki w doniczce :(
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"justyna" <j...@p...clear.pl> wrote in message
> [...]
> rozmowy
> z panią z kwiaciarni :(.
> Czy ktoś się spotkał może z takim robaczkiem i może wie jak go zwalczyć?

Zbierać kiepy, zagotować w starym garnku, który nie będzie używany,
schłodzić i podlać (uwaga na ręce bez skaleczeń i najlepij w rękawicach,
oczy chronić nikotyna jest straszną trucizną.

3. Data: 2007-01-05 20:01:35

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

justyna napisał(a):
> Czy ktoś się spotkał może z takim robaczkiem i może wie jak go zwalczyć?
Skoczogonki. Podlej rośliny roztworem jakiegoś środka owadobójczego.

4. Data: 2007-01-05 20:23:41

Od: "justyna" <j...@p...clear.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

>Skoczogonki. Podlej rośliny roztworem jakiegoś środka owadobójczego.

Dziękuję :)
Wyszukałam ma googlach jak wyglądają te skoczogonki i chyba to jest to.
Dzięki.

Biały mniszek tzw. mlecz (Taraxacum)
nawadniacz do kwatków
GPS do pomiarów geodezyjnych