robótki siatkowe

1. Data: 2005-08-11 13:21:23

Temat: robótki siatkowe
Od: "wonka" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam książeczkę mojej mamy z roku 1961 pt. Robótki siatkowe. Może wiecie
jakie cuda można robić tą techniką? Nie jest specjalnie trudna i nie męczy oczu
tak jak np. szydełko lub druty. Niestety chyba juz nie produkują przedmiotu o
nazwie"igliczka metalowa", którą wykonuje się tę siatkę. Jest to pręcik metalowy
z uszkami na dwóch końcach. Może ktoś wie gdzie można to kupić?? A może to ma
inna nazwę? Bardzo prosiłabym o odpowiedź.

2. Data: 2005-08-11 13:40:57

Temat: Re: robótki siatkowe
Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z uszkami na dwóch końcach. Może ktoś wie gdzie można to kupić?? A może to ma
> inna nazwę? Bardzo prosiłabym o odpowiedź.

Igliczkę można kupić tu
http://www.mulinka.pl/sklep/product_info.php?
cPath=20&products_id=128&topSsid=35c00f33c362fbc7c1e
0fcb2507e8017

I tu

http://www.wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=6&idg2
=92&idt=885

Zajżyj też do faq-siatka na igliczce

Agas

3. Data: 2005-08-11 13:43:18

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Igliczkę można kupić tu
> http://www.mulinka.pl/sklep/product_info.php?
> cPath=20&products_id=128&topSsid=35c00f33c362fbc7c1e
0fcb2507e8017

Jeszcze raz bo się połamało

http://glinki.com/?l=epwjcp

4. Data: 2005-08-11 14:02:10

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wonka napisał(a):
> [...]
> z uszkami na dwóch końcach. Może ktoś wie gdzie można to kupić?? A może to ma
> inna nazwę? Bardzo prosiłabym o odpowiedź.

Robienie samej siatki faktycznie nie męczy oczu. Ale potem zazwyczaj tę
siatkę ozdabia się haftem. A to zajmuje conajmniej drugie tyle czasu
przy tworzeniu koronki siatkowej.

A`propos siatki -polecam FAQ i archiwum. Co jakiś czas temat wraca. :)))

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

Patchwork i aplikacja -[chwalę się]