rodzina za duzo kosztuje- kasy

1. Data: 2010-06-30 06:03:13

Temat: rodzina za duzo kosztuje- kasy
Od: " jan paszek" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W naszym kraju rodzina jest zbedym ciezarem -czyli za duzo kosztuje kasy -
trudu - wysiłku- tak najlej jakby zakaz zakładnia rodzin - tak dla polski by
tobylo najlepsze!!!!!!

2. Data: 2010-06-30 17:24:49

Temat: Re: rodzina za duzo kosztuje- kasy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jun 2010 06:03:13 +0000 (UTC), jan paszek napisał(a):

> W naszym kraju rodzina jest zbedym ciezarem -czyli za duzo kosztuje kasy -
> trudu - wysiłku- tak najlej jakby zakaz zakładnia rodzin - tak dla polski by
> tobylo najlepsze!!!!!!

Nie wszyscy Polacy są nieudacznikami, jak Ty, więc spadaj.

3. Data: 2010-07-01 18:04:33

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie wszyscy Polacy są nieudacznikami, jak Ty, więc spadaj.

Daj spokój, to chyba jakiś sfrustrowany małolat.
IMHO najlepiej ignorować.

Pozdr,
--
ŁK

4. Data: 2010-07-08 14:33:14

Od: syneloi <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz założyć rodzinę lub pomóc sobie to zapisz się do Wspólnota
Mieszkańców Wszechświata wprowadzi w czasie jednej kadencji w kraju, w
którym będzie posiadała dostateczną władzę:

1.- Bezwarunkową Amnestię dla wszystkich osób przebywających w
miejscach pozbawienia ich wolności z wyłączeniem osób, które naruszyły
prawa uznane za zbrodnie opisane w Konstytucji Rzeczpospolitej
Polskiej.
2.- Bezwarunkową Amnestię dla wszystkich osób posiadających długi
wobec Skarbu Państwa.
3.- Dodatni budżet państwa czyli przynoszący zysk w postaci dywidend
obywatelom tego kraju.
4.- Prawa zapisane w Konstytucji Mieszkańców Planety Ziemia.

http://syneloi.wordpressy.pl/

odebranie praw rodzicielskich - czy mozliwe?
Rotary Club
Nie bądź taki... daj bezpłatne ogłoszenie na www.azela.pl (Towarzystwo Edukacji Niestacjonarnej) Prosimy!
szczęśliwe małżeństwo
uczymy się odpowiedzialności