rok w ogrodzie

1. Data: 2012-11-03 19:22:08

Temat: rok w ogrodzie
Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto oglądał dziś o 7.30 "Rok w ogrodzie" i poznał naszą koleżankę
Gabrielę Sąkol
z tej grupy, z czasów, gdy była to grupa mniej liczna, życzliwa
i spokojna, bez trolli?
http://www.tvp.pl/styl-zycia/dom-i-ogrod/rok-w-ogrod
zie/wideo
Mówiła o rozchodnikach okazałych ze swojej działce

Pozdrawiam Krycha.
P.S. Nie wiem jak oni nadają w internecie ten "Rok..."
bo ja nie mogę go odtworzyć dobrze, po chwili buforowania
nie mam głosu tylko trzaski, a poza tym film ciągle jest przerywany
buforowaniem.
Czyżby potrzebne były jakieś specjalne 'moce' do zobaczenia
tego programu w internecie?
Filmy na Youtubie odtwarzam bez problemu.

2. Data: 2012-11-03 22:09:35

Temat: Re: rok w ogrodzie
Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 20:22:02 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
> Kto oglądał dziś o 7.30 "Rok w ogrodzie" i poznał naszą koleżankę
>
> Gabrielę Sąkol

Pamiętasz Jej grupowy nick name? W latach 98, 99 i 2000 chyba nie pisała na grupie.

> z tej grupy, z czasów, gdy była to grupa mniej liczna, życzliwa
>
> i spokojna, bez trolli?

Przecież każdy król miesiąca i roku był po trosze trollem. ;-)

> http://www.tvp.pl/styl-zycia/dom-i-ogrod/rok-w-ogrod
zie/wideo

> Mówiła o rozchodnikach okazałych ze swojej działce

Nie mogę odtworzyć, ale strona Rok w ogrodzie też się nie otwiera.

Pozdrawiam bez wizji
skryba

3. Data: 2012-11-03 23:00:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrybaogrodowy napisał:

> [...]
zie/wideo

> Nie mogę odtworzyć, ale strona Rok w ogrodzie też się nie otwiera.

Tak mi się przypomniało: Karel Čapek, "Rok ogrodnika". Komuś pożyczyłem
i, cholera, nie wiem komu. A czasem bym coś zacytował. Jako ten troll
grupowy oczywiście. Chyba że kotś ma i mnie czasem w tym wyręczy.

Jarek

--
Niektórzy mówią, że trzeba dodać węgla drzewnego, podczas gdy
inni tę tezę odrzucają, niektórzy zalecają troche żółtego piasku,

4. Data: 2012-11-04 22:06:19

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 23:09, skrybaogrodowy pisze:

> Pamiętasz Jej grupowy nick name? W latach 98, 99 i 2000 chyba nie pisała na grupie.

(...)

Znalazłam, pisała jako Gabriela Sakol.
Oto jeden z wątków:
https://groups.google.com/group/pl.rec.ogrody/browse
_thread/thread/58276bb663b3c5c6/228c90aaa955a2eb
(pod koniec)

Krycha.

kiedy zabezpieczac drzewka na zime
truskawki