rolady wołowe

1. Data: 2006-09-16 07:59:06

Temat: rolady wołowe
Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak się robi rolady wołowe, żeby były bardzo miękkie?
z jakiego mięsa?

Pozdrawiam
Teli
(której teściowa nie zaprosiła na obiad i kombinuje sama obiad w stylu
teściowej)

2. Data: 2006-09-16 09:32:09

Temat: Re: rolady wołowe
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena <b...@m...pl> napisał(a):

> jak się robi rolady wołowe, żeby były bardzo miękkie?
> z jakiego mięsa?

Z niestarej i niepoprzerastanej żyłkami wołowiny. W razie wątpliwości co do
wieku mięsa można potraktować je solą zmiękczającą do mięsa /np. Kotanyi/.

> (której teściowa nie zaprosiła na obiad i kombinuje sama obiad w stylu
> teściowej)

Będzie jak znalazł, gdy zostaniesz teściową :-)

Ania

3. Data: 2006-09-16 10:00:08

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Najlepiej zrobic rolade z poledwicy wolowej ale jest bardzo droga i
ciezko osiagalna. Moze byc rostbef lub II zrazowa. jezeli ma być
miękka to albu duś ją w szybkowarze, alebo włóż do brytfanki
zalej do połowy bulionem i wstaw na 2-2,5 godziny na 200 stopni Celsj.
do piekarnika. Napewno bedzie smaczna... a zwłaszcza sosik :)

4. Data: 2006-09-16 10:23:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"księżniczka Telimena" <b...@m...pl> wrote in message
> jak się robi rolady wołowe, żeby były bardzo miękkie?
> z jakiego mięsa?

Z wieprzowiny, będą miękkie.

5. Data: 2006-09-16 14:56:47

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja robie z udźca wołowego. generalnie trodno odróżnić "miekki" kawałek od
"twardszego", ale zawsze jest smacznie :-)

6. Data: 2006-09-16 19:40:34

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"księżniczka Telimena" wrote:

> jak się robi rolady wołowe, żeby były bardzo miękkie?z jakiego mięsa?

Odpowiedz dla niewatpliwej blondynki:
Zeby zrobic rolade trzeba zrolowac plat miesa. Mozna polozyc na niego
kilka roznosci ale przed nie po zrolowaniu
Jak chcesz cos bardzo miekkiego to sa rozne rzeczy miekksze od miesa ale
to nie ta grupa
Najlepsze rolady wolowe wychodza z miesa wolowego.

7. Data: 2006-09-16 20:00:56

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiedz dla niewatpliwej blondynki:

farbowanej.

> [...]
> kilka roznosci ale przed nie po zrolowaniu
> Jak chcesz cos bardzo miekkiego to sa rozne rzeczy miekksze od miesa ale

a jaka? Rozumiem gdybym pytała o twarde rolady...

> Najlepsze rolady wolowe wychodza z miesa wolowego.

czyżby blondyn? Przecież wiesz, że chodziło o część "ciała"
Teli

8. Data: 2006-09-17 01:22:37

Temat: Uwaga - przebieraniec
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-09-17 01:23:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> wrote in message

> farbowanej.

> a jaka? Rozumiem gdybym pytała o twarde rolady...

> czyżby blondyn? Przecież wiesz, że chodziło o część "ciała"
> Teli

Uwaga to przebieraniec!

[P] ciasteczka czekoladowo-orzechowo-mi gdałowe (choć to nie koniec możliwej listy składników)
Grzyby mutanty ! Da sie jesc ?
Dla wegetarian
kalkulator do procentow
PANSLAWVISTO